نجات شهر استویوسانت: چگونه یک جامعه بدترین معامله املاک در تاریخ را شکست داد

عنوان: نجات شهر استویوسانت: چگونه یک جامعه بدترین معامله املاک در تاریخ را شکست داد

 عنوان لاتین: Saving Stuyvesant Town: How One Community Defeated the Worst Real Estate Deal in History

 

موضوع: شهرنشینی، مدیریت شهری

 نویسنده: دانیل آر. گارودنیک (Daniel R. Garodnick)

 ناشر: Three Hills

تاریخ انتشار: 2021

تعداد صفحات: 327 صفحه

کلمات کلیدی: #شهر_نشینی #مدیریت_شهری

 

معرفی کتاب:

"نجات شهر استوی سانت" از خیابان های شهر گرفته تا تالار شهر و دفاتر سازمانی میدتاون، داستان واقعی باورنکردنی است که چگونه یک جامعه طبقه متوسط ​​بزرگترین معامله املاک مسکونی در تاریخ آمریکا را شکست داد. دان گارودنیک، ساکن مادام العمر شهر استوی تاون و نماینده سابق شورای شهر، چگونگی ایستادن همسایگانش در برابر منافع املاک و مستغلات ماموت را نشان داد و با موفقیت برای نجات خانه های خود جنگید و بزرگترین برد مسکن با قیمت مناسب در نیویورک را به دست آورد.

در سال 2006 گارودنیک خود را درگیر نبردی غیرمنتظره کرد. شهر استوی سانت توسط "مت لایف" و با مشارکت شهر برای جانبازان جنگ جهانی دوم ساخته شد. دو نسل حذف شدند، "مت لایف" اعلام کرد که استوی تاون را به بالاترین پیشنهاد می فروشد. گارودنیک و همسایگانش وارد عمل شدند.

خطوط نبرد با تایتان های املاک و مستغلات مانند " تیشمن اسپیر" و " بلک راک" که با ائتلافی متشکل از ساکنان روبرو هستند و یک پیشنهاد رقابت برای خرید ملک خود ارائه دادند. با یک معامله به عنوان اهرم فشار، فروپاشی بازار مسکن آمریکا و یک دادخواست جدید توسط مستاجران، منافع املاک و مستغلات سقوط کرد و مستاجران آماده بودند تا مسئولیت خود را به دست بگیرند و آینده جامعه خود را شکل دهند. نتیجه عالی برای مستاجران و یک نتیجه فوق العاده برای نیویورکی های طبقه متوسط ​​بود.

شرح رنگارنگ و صمیمانه گارودنیک از این لحظه مهم در تاریخ شهر نیویورک نشان می دهد که چگونه می توان برای حل منافع عمومی خلاقیت حل مسئله، عزم راسخ و سیاست های بی رحمانه را ایجاد کرد. نبرد 9 ساله برای نجات شهر استویوسانت توسط این ساکنان الهام بخشی برای همه کسانی است که متعهد به اطمینان از باقی ماندن نیویورک در یک شهر قابل زندگی، مقرون به صرفه و متنوع از نظر اقتصادی هستند.

درباره نویسندگان:

دانیل آر. گارودنیک عضو سابق شورای شهر نیویورک به نمایندگی از سمت شرق منهتن است. او اکنون به عنوان رئیس و مدیر عامل شرکت Riverside Park Conservancy فعالیت می کند.

 

برخی سایت هایی که می توانید کتاب را تهیه نمایید:

 https://onlinelibrary.wiley.com/

آیا شما این کتاب را خوانده اید؟

نظر خود در مورد این کتاب را با دیگران به اشتراک بگذارید: