ArchDaily

ArchDaily

موضوع فعالیت: کمک به طراحی و ساخت شهرهای بهتر

دفتر اصلی: سوئیس

ArchDaily؛ پربازدیدترین وب سایت معماری در جهان و ابزار الهام و دانش برای کمک به ایجاد شهرهای بهتر است. طی 10 سال آینده، 18 میلیارد متر مربع فضا برای خدمت و پناه دادن به 1.5 میلیارد نفر دیگر طراحی خواهد شد. این سایت؛ پربازدیدترین منبع برای کسانی است که دنیای آینده ما را تصور، طراحی و قابل اجرا می سازند.

در سال 2008 و در ابتدای شکل گیری این سایت، بنیانگذاران آن دریافتند که جایی برای همتایان آنها برای تجربه آخرین پروژه ها، محصولات و روندها در حوزه معماری، وجود ندارد. بنابراین، تصمیم گرفتند این مجموعه را راه اندازی کنند.

ArchDaily به عنوان بستری برای جمع آوری و گسترش مهمترین اطلاعات برای معمارانی است که به دنبال ساختن جهانی بهتر هستند. امروز، این مجموعه در حال پیشرفت، برای هر کسی که اشتیاق و عزمی راسخ برای شکل دادن به جهان پیرامون خود دارد، یک منبع موثر محسوب می شود؛ از جمله 13.6 میلیون خواننده ای که ماهانه از ArchDaily بازدید می کنند.

این سایت به کاربران خود کمک می کند تا در طراحی جهانی بهتر کمک کنند. وظیفه این مجموعه، بهبود کیفیت زندگی برای میلیاردها انسانی است که طی دهه های آینده به شهرها نقل مکان خواهند کرد و بسیاری از آنها با چالش طراحی برای شهرها و مکان ها، روبرو خواهند شد.

روزانه، معماران و طراحان از سراسر جهان، آخرین پروژه ها، محصولات، اخبار و نظرات خود را برای این سایت، ارسال می کنند. ArchDaily با استفاده از فن آوری های نوآورانه، بهترین اطلاعات را در پایگاه اطلاعاتی که همیشه در حال پیشرفت است، جمع آوری و منتشر می کند.

آدرس سایت
ArchDaily