Earth Day

Earth Day

موضوع فعالیت: حمایت از محیط زیست امن و پایدار

دفتر اصلی: آمریکا

ماموریت اصلی earth day، ایجاد تنوع، آموزش و فعال سازی جنبش زیست محیطی در سراسر جهان است. این فعالیت؛ بزرگترین جنبش زیست محیطی در جهان است که با بیش از 75000 همکار فعال در بیش از 192 کشور، در تلاش است تا اقدامات مثبتی برای سیاره ما انجام دهد.

در یک نگاه کلی، دنیای ما نیاز به تغییر و تحول دارد. زمان آن فرا رسیده است که همه اجزای جهان، به دلیل نقش خود در بحران زیست محیطی، پاسخگو و در عین حال خواستار راه حل های جسورانه، خلاقانه و ابتکاری باشند. این امر مستلزم اقدام در تمام سطوح؛ از تجارت و سرمایه گذاری گرفته تا دولت شهری و ملی است.

اینجاست که هر کدام از ما به عنوان یک فرد، یک مصرف کننده، یک رأی دهنده و یک عضو از یک جامعه که می تواند برای تغییر و تحولات متحد شود، از قدرت و نفوذ واقعی برخوردار می شویم. هنگامی که صدای هر کدام از ما با هزاران یا میلیون ها نفر دیگر در سراسر جهان متحد می شود، حرکتی ایجاد می شود که نادیده گرفتن آن غیرممکن است. earth day می تواند تعهدی را برای ایجاد این برنامه عملیاتی برای سیاره ما ایجاد کند.

جنبش "روز زمین" تلاش می کند تا تعریف "محیط زیست" را با مواردی که سلامت و جوامع ما را تحت تأثیر قرار می دهد، تغییر دهد. این موارد می تواند شامل: سبز کردن مدارس تخریب شده، ایجاد مشاغل سبز، سرمایه گذاری و ارتقای فعالیت هایی برای جلوگیری از آلودگی آب و هوا و... باشد.

earth day با سازمان های شریک خود، فرصت های تعامل مدنی را در سطح محلی، ایالتی، ملی و جهانی فراهم می کند. همچنین با درک اینکه تغییرات آب و هوایی، اولین و شدیدترین تأثیر را بر جوامع آسیب پذیر و به حاشیه رانده شده می گذارد، اغلب با جوامع کم درآمد، فعالیت و همکاری می کند.

در سال 1970، 20 میلیون نفر (در آن زمان ، 10٪ از جمعیت ایالات متحده) بسیج شدند و خواستار حمایت بیشتر از سیاره ما شدند. این روز به عنوان اولین روز زمین در جهان، معرفی شد. در 50 سالی که از اولین روز زمین می گذرد، earth day برنامه های مبتکرانه مدنی را با شرکای داخلی و خارجی جنبش زیست محیطی برای مقابله با چالش های محیط زیستی ایجاد کرده است. کمپین های زیست محیطی این جنبش، شهروندان سراسر جهان را در زمینه های مربوط به ثبت نام رای دهندگان تا آموزش محیط زیست، بسیج می کند.

این جنبش به فراتر از سال 2020 و پنجاهمین سالگرد روز زمین نگاه می کند. earth day در حال همکاری با شرکای سراسر جهان برای ایجاد یک جنبش تاریخی است که شهروندان جهان را در یک فراخوان متحد برای خلاقیت، نوآوری، جاه طلبی و شجاعت متحد کند تا بحران آب و هوایی و زیست محیطی را به بهترین شکل مدیریت کنند تا از فرصت های عظیم آینده با کربن صفر بهره مند شوند.

منبع
Earth Day