Treehugger

Treehugger

موضوع فعالیت: محیط زیست پایدار

دفتر اصلی: آمریکا

Treehugger توسط کارآفرین و مدافع محیط زیست؛ گراهام هیل در سال 2004 تاسیس شد که پیشینه معماری و طراحی داشت. دیدگاه هیل این بود که سایت به عنوان وسیله ای برای هدایت جریان اصلی پایداری عمل کند و این کار را به شیوه ای مدرن انجام دهد.

در سال 2007، تایم، Treehugger را به عنوان "25 وبلاگ برتر" معرفی کرد و Nielsen Online نیز  Treehugger را به عنوان شماره یک وبلاگ پایداری قرار داد. پس از آن، کارمندان کوچک به تیمی متشکل از متخصصان بین المللی تبدیل شدند.

این سایت توسط Discovery Communications در سال 2007 خریداری شد و در سال 2012 شبکه مادر طبیعت (بخشی از گروه محتوای روایت) فعالیت آن را در پی گرفت. در سال 2020، هر دو شبکه Mother Nature و Treehugger توسط Dotdash خریداری شدند.

Treehugger، تنها سایت پایدار مدرن است که مشاوره، وضوح و الهام بخشی را برای مبتدیان محیط زیست و فعالین جدید محیط زیست، ارائه می دهد. Treehugger با داشتن 2.6 میلیون کاربر ماهانه، یکی از بزرگترین سایت های اطلاعاتی جهان است که به جریان اصلی پایداری، هدایت می شود.

امروزه، مطلع بودن و انتخاب هوشمندانه در مورد تغییر محیط اطراف، بسیار حیاتی است. فعالیت تقریباً 20 ساله محتوای پایداری Treehugger به شما اطمینان می دهد که از کوچک ترین فعالیتی مانند خرید ماشین ظرفشویی بهتر تا استفاده از کیسه های BYO، تا چه حد برای داشتن محیطی سالم تر ضروری است.

آدرس سایت
Treehugger