VEOLIA

VEOLIA
موضوع فعالیت: تحولات زیست محیطی
دفتر اصلی: فرانسه

گروه Veolia قصد دارد شرکت معیار تحولات زیست محیطی باشد. این گروه با نزدیک به 179،000 کارمند در سراسر جهان، راهکارهای تغییر شرایط را طراحی و ارائه می دهد که برای مدیریت آب، زباله و انرژی، مفید و کاربردی است. این مجموعه از طریق سه فعالیت تجاری تکمیلی خود به توسعه اموری مانند: دسترسی به منابع، حفظ منابع موجود و تامین مجدد آنها کمک می کند.

در سال 2020، این گروه آب آشامیدنی 95 میلیون نفر و خدمات فاضلاب 62 میلیون نفر را تأمین کرد. همچنین، نزدیک به 43 میلیون مگاوات ساعت انرژی تولید و 47 میلیون تن زباله را تصفیه کرد. Veolia Environnement، درآمد تلفیقی 26.010 میلیارد یورو را در سال 2020 ثبت کرد.

این فعالیت ها به معنای انجام حرفه ای است که برای زندگی روزمره شهرها، شهروندان و شرکت ها ضروری است. بحران بهداشتی مرتبط با Covid-19، موثر بودن فعالیت های این گروه را برجسته کرد. در سراسر جهان، تیم های Veolia برای ارائه خدمات ضروری بسیج شده اند، از جمله: تامین آب آشامیدنی، جمع آوری و ارزش گذاری ضایعات، تولید انرژی و...

فعالیت در Veolia همچنین به معنای به اشتراک گذاشتن یک روحیه خوش بینانه، مصمم و مشارکتی است و به لطف این طرز فکر از بحران های متعددی عبور کرد.

آدرس سایت
VEOLIA