۱۵۰۰ نفر از باغبانان و کارشناسان فضای سبز شهری قم واکسینه می‌شوند

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم از آغاز واکسیناسیون ۱۵۰۰ نفر از کارگران، کارشناسان و پرسنل حوزه فضای سبز شهرداری قم خبر داد.

به نقل از  ایمنا، پیام جوادیان با اشاره به فعالیت شبانه‌روزی نیروهای فضای سبز شهرداری در محیط‌های شهری و پرخطر اظهار داشت: پس از پیگیری‌های انجام‌شده و تخصیص سهمیه واکسن کرونا، کار واکسیناسیون نیروهای شاغل در حوزه فضای سبز مدیریت شهری قم از روز چهارشنبه آغازشده است.

وی با تأکید بر اقدامات نیروهای فعال در حوزه فضای سبز در ایام شیوع ویروس کرونا ادامه داد: با توجه به مصوبات ستاد ملی و استانی مقابله با کرونا، دستورالعمل‌های لازم برای مقابله با این ویروس در کمترین زمان ممکن تهیه و ابلاغ شد.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم با اشاره به ادامه فعالیت‌های روزمره توسعه و نگهداری از فضای سبز ابراز کرد: علاوه بر اقدامات جاری در بخش‌های توسعه و نگهداری از فضای سبز شهر قم، انسداد ورودی بوستان‌ها در شرایط قرمز، ضد عفونی فضاهای عمومی بوستان‌ها، سرویس‌های بهداشتی و کلیه مجموعه‌های بازی و حرکت‌درمانی شهر به‌صورت مستمر، نظارت بر فعالیت مراکز عرضه مایحتاج و مراکز رفاهی و تفریحی و جلوگیری از تجمع خانواده‌ها در شرایط قرمز کرونایی بخشی از اقدامات در این حوزه بوده است.

جوادیان برگزاری جلسات متعدد در خصوص راه‌های پیشگیری از گسترش کرونا ویروس در بوستان‌ها را مورد توجه قرارداد و تصریح کرد: به امید خدا پس از اتمام واکسیناسیون این بیماری ریشه‌کن خواهد شد و شهروندان از بوستان‌ها به‌راحتی استفاده خواهند کرد.