درجه ۱۵۸۵ دهیاری استان گیلان ابلاغ شد

معاون امور دهیاری‌های سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور از ابلاغ تعیین و ارتقاء درجات ۱۵۸۵ دهیاری استان گیلان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور، علی قربانی با اعلام مطلب فوق اظهار کرد: صد و هشتمین جلسه‌ کمیسیون ملی تعیین درجه‌ دهیاری‌ها‌ با موضوع بررسی درجات دهیاری های استان گیلان تشکیل شد و در آن درجه 920 دهیاری این استان تعیین و درجه 665 دهیاری ارتقا یافت.
وی با بیان اینکه تاکنون بیش از96درصد از دهیاری‌های استان گیلان درجه‌بندی شده‌اند، افزود: 47درصد دهیاری‌ها دارای درجات یک و2هستند و درجه 44.5درصد دهیاری ها 3و 4 و 8.5درصد نیز درجه 5 و 6 دارند.
قربانی همچنین توضیح داد: با توجه به اینکه درجه‌بندی دهیاری‌ها در تعیین میزان حقوق و مزایای دهیار، تشکیلات سازمانی دهیاری‌ها و بکارگیری نیروهای شاغل در دهیاری‌ها مؤثر می‌باشد و همچنین ساختار تشکیلاتی هر دهیاری متناسب با آخرین درجه مصوب انجام خواهد گرفت، لازم است استانداری‌ها فهرست دهیاری‌های فاقد درجه خود را جهت تعیین درجه بر اساس دستورالعمل ابلاغی، هرچه سریعتر احصاء نموده و به سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور ارسال نمایند.