۹۵۰ طرح اشتغالزا با همکاری بنیاد برکت در روستاهای مازندران راه اندازی می شود

‎به گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، احمد حسین زادگان استاندار مازندران در دیدار با سیدی مجری طرح های بنیاد برکت در استان با اشاره به اینکه براساس گزارش بنیاد برکت کشور؛ استان مازندران به عنوان اولین استانی است که بیشترین شغل را براساس نقاط هدف تعیین شده اجرایی نموده است، خاطرنشان کرد: برنامه اشتغال زایی بنیاد برکت در ۱۲ شهرستان استان مازندران هم اکنون فعال است و مازندران بالاترین آمار را در این راستا در سطح کشور براساس آمار رسمی بنیاد برکت کشور داراست.

وی اظهار کرد: دستگاه های اجرایی در سطح استان اعم از ادارات، فرمانداری ها و بخشداری ها و بانک های عامل تعامل قابل توجهی با بنیاد برکت دارند و تسهیل گران بنیاد برکت با هماهنگی هایی که با دستگاه های اجرایی دارند در تلاش هستند، اقتصاد پایدار را در روستاهای استان ایجاد کنند تا شاهد تحول و تقویت معیشت و اشتغال در روستاها باشیم.

حسین زادگان تصریح کرد: از نیمه دوم سال ۹۷ تاکنون بنیاد برکت در استان مازندران نزدیک به ۵۰۰۰ شغل و حدود ۲۵۰ میلیارد تومان سرمایه گذاری مشارکتی و همچنین ۱۲ هزار شغل تبعی در روستاهای این ۱۲ شهرستان ایجاد کرده است. بیش از ۴۵ نوع شغل در روستاهای استان بر اساس مهارت های افراد ایجاد شده‌ است و تسهیلات کم بهره همراه با تنفس درپرداخت ها به روستائیان توسط بنیاد برکت پرداخت شده است. پیگیری ها و حمایت های لازم از طرح های ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در استان صورت می گیرد.