اختصاص بیش از ۱۰۰۰ میلیارد تومان اعتبار به شهرداری‌ها و دهیاری‌های اسلامشهر در ۷ سال گذشته

فرماندار اسلامشهر از اختصاص ۱۱۰۰ میلیارد تومان به شهرداری‌ها و دهیاری‌های شهرستان اسلامشهر در هفت سال گذشته و از محل اعتبارات ارزش افزوده خبر داد.


به نقل از پایگاه خبری - تحلیلی «شهر فردا»،مسعود مرسلپور در تشریح روند تعامل با شهرداری‌ها و دهیاری‌ها در سطح شهرستان اسلامشهر افزود: در هفت سال گذشته از محل اعتبارات ارزش افزوده ۱۱۰۰ میلیارد تومان به شهرداری ها و دهیاری‌ها اختصاص یافته است تا در حوزه های عمرانی و رفاهی هزینه شود.

وی افزود: با وجود تحریم‌ها دولت تدبیر و امید در طول فعالیت خود کارنامه درخشانی در موارد بسیاری از جمله توسعه آب و برق روستایی، افزایش تولیدات کشاورزی، احداث مجتمع های پتروشیمی، همسان‌سازی حقوق بازنشستگان، طرح تحول سلامت، تولیدات دارو، رسیدن اینترنت پرسرعت به روستاها و رشد شرکت‌های دانش‌بنیان داشته است.

مرسلپور ادامه داد: همانگونه که در هشت سال دفاع مقدس رزمندگان ما با حضور در جبهه ها آرامش و آسایش خودشان را رها کردند و به دفاع از میهن پرداختند، امروز نیز همه ما باید در حق یکدیگر ایثار و گذشت داشته باشیم.

وی اضافه کرد: از زمان آغاز فعالیت دولت تدبیر و امید ۳۲ واحد آموزشی جدید در شهرستان اسلامشهر ساخته و ۴۰ مدرسه بهسازی شده است همچنین ۳۰ میلیارد تومان نیز به توسعه زیرساخت های مخابرات تخصیص یافته و کلینیک فوق تخصصی قائمیه نیز با صرف ۴۰ میلیارد تومان اعتبار احداث شده است.

فرماندار اسلامشهر در بخش دیگری از صحبت های خود به برگزاری انتخابات در سال جاری اشاره کرد و گفت: بی تردید فراهم کردن زمینه مشارکت بالای مردم از دیگر وظایف مجریان برگزاری انتخابات است و امیدواریم با همدلی و همراهی هیئت‌های اجرایی و نظارت بتوانیم به بهترین نحو ممکن انتخابات آتی را در شهرستان برگزار کنیم. مردم در انتخاب سرنوشت خود آزادند و مدیران دستگاه‌ها و ارگان‎ها باید از مردم برای حضور پرشور در انتخابات دعوت کنند.