کارخانه پرداخت آنلاین ساخته شد

یک شرکت خلاق موفق به توسعه پلتفرم پرداخت آنلاینی شده که به اشخاص حقیقی، سازمان‌ها، شرکت‌ها و کسب‌وکارها خدمات تجارت الکترونیک ارائه می‌دهد.


به گزارش ایمنا، یک شرکت خلاق پلتفرمی برای ارائه خدمات پرداخت آنلاین به اشخاص حقیقی، سازمان‌ها، نهادها، کسب‌وکارها و شرکت‌ها شده است. این پلتفرم در کنار سرویس‌های پرداختی، خدمات درگاه پرداختی نیز برای کسب‌وکارهای فعال در حوزه تجارت آنلاین فراهم می‌کند. این شرکت نوعی شبکه اجتماعی نیز توسعه داده که امکان پرداخت فردی و گروهی را ممکن می‌کند و کاربران می‌توانند با استفاده از این پلتفرم بسته اینترنت و شارژ تلفن بخرند و قبض‌ها را پرداخت کنند.

مونا مولودی، مدیر بازاریابی این شرکت اظهار کرد: ارائه درگاه پرداخت برای کسب‌وکارها و شرکت‌ها در قالب ای‌پی‌آی (رابط برنامه نویسی نرم‌افزار کاربردی) یکی دیگر از خدمات این شرکت است. اپلیکیشن کیف پول یکی دیگر از محصولات شرکت است که به سازمان‌ها و نهادها اجازه ایجاد کیف پول اختصاصی را برای پرداخت هزینه‌های رفاهی (به غیر از حقوق) می‌دهد. امکان افزودن هویت برند و مشخصات شرکت به این کیف پول اختصاصی برای کاربران فراهم شده است.

این شرکت خلاق از پنج سال پیش شروع به فعالیت در حوزه فین‌تک کرده و به طور کلی ۶ نوع خدمات و سرویس به اشخاص حقیقی و حقوقی ارائه می‌دهد.