بهسازی و آسفالت ۱۲۰ کیلومتر راه روستایی در استان اردبیل

به گزارش ایرنا، شعبانعلی خاوری، سرپرست معاونت راه‌های فرعی و روستایی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در بازدید از راه‌های روستایی شهرستان‌های نیر و کوثر استان اردبیل گفت: در قالب طرح ملی ۱ و ۲ ابرار ۲۴۰ کیلومتر پروژه برای استان اردبیل در نظر گرفته شده بود که با تلاش راهداران ۵۰ درصد این پروژه‌ها اجرا شده است. این استان چهار هزار و ۷۵۱ کیلومتر راه روستایی دارد که از این میزان ۲ هزار و ۷۳۶ کیلومتر از آسفالت مناسب برخوردار است.

وی در جریان بازدید از پروژه روستایی هشی- کمر به گاو در شهرستان خلخال‌ گفت: ۷۰ درصد این پروژه که در یک منطقه محروم و سخت قرار گرفته انجام شده و مقرر شد با تزریق قیر و سایر کمک‌های لازم این پروژه تا ۲ ماه آینده تکمیل شود.

خاوری با قدردانی از تلاش راهداران استان‌های اردبیل و آذربایجان‌شرقی در اجرای طرح ابرار روستای هشی- کمر به گاو تشریح کرد: بهسازی و آسفالت ۱۲ کیلومتر از این راه روستایی توسط اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل و هفت کیلومتر نیز توسط راهداران استان آذربایجان‌شرقی انجام شده و هم‌اکنون در مراحل تکمیل پل هستیم.

سرپرست معاونت راه‌های فرعی و روستایی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای از حل مشکلات قیر استان‌ها خبر داد و اضافه کرد: با استفاده از امکانات و ماشین‌آلات سازمان راهداری در قالب طرح ملی ابرار تا پایان شهریورماه سال جاری هفت هزار کیلومتر راه روستایی در کشور بهسازی و آسفالت شده است.