آسفالت ۳۰۰ هزار متر مربع از معابر بیرجند آغاز شد

رییس سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری بیرجند گفت: آسفالت ۳۰۰ هزار متر مربع از معابر شهر بیرجند در سال جاری با اعتبار ۳۲ میلیارد تومان آغاز شد.


به گزارش ایمنا، مهدی حدیدی نژاد در این باره اظهار کرد: پیش‌بینی این است که در زمینه آسفالت معابر شهری در راستای رفاه شهروندان مانند سال گذشته بیش از تعهد سالانه عمل کنیم.

وی با بیان اینکه در سال جاری لکه‌گیری خیابان طالقانی بیرجند انجام شد، گفت: روکش آسفالت خیابان و میدان شهدا هم انجام شده است و روکش آسفالت خیابان قرنی و صیاد شیرازی را در برنامه داریم.

رئیس سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری بیرجند گفت: خیابان انقلاب بیرجند نیز هر دو لاین آن آسفالت تراشی شده است.

وی افزود: در مناطق سپیده و ظفر بیرجند هم معابر خاکی داریم که هنوز تحویل شهرداری برای آسفالت نشده است.

حدیدی نژاد تصریح کرد: تلاش این است که روکش آسفالت معابر اصلی بیرجند که دچار مشکل است را در شش ماه نخست امسال به اتمام برسانیم.

وی گفت: سال گذشته بیش از ۹۰ هزار متر مربع از معابر خاکی شهر بیرجند با اعتبار بیش از ۲۵ میلیارد تومان آسفالت شد.

رئیس سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری بیرجند اضافه کرد: از این مقدار ۵۰ هزار متر مربع معابر خاکی مهرشهر بوده و در این منطقه ۲۰ هزار متر مربع معابر خاکی دیگر داریم که در صورت تحویل از سوی دستگاه‌های خدمات‌رسان به موقع نسبت به آسفالت اقدام خواهیم کرد.