آغاز اجرای سنگفرش و مبلمان شهری در میدان جامع لشت‌ نشا

شهردار لشت‌نشا از آغاز اجرای طرح سنگفرش و مبلمان شهری در فضایی به مساحت بیش از یک هزار مترمربع در میدان جامع این شهر خبر داد.


سید حسن میرهاشمی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: پیاده‌رو میدان جامع وضعیت نامناسب و ناهمگونی داشت به همین دلیل زیباسازی آن از گذشته یکی از مطالبات اصلی شهروندان این شهر بود که در دستور کار مدیریت شهری قرار گرفته است.

وی افزود: در میدان جامع، سنگفرش با رنگ‌های متنوع، مبلمان شهری، تأسیسات روشنایی و فضای سبز در فضایی به مساحت بیش از یک هزار متر مربع و با اعتباری بالغ بر ۹۰۰ میلیون تومان اجرا می‌شود که این اعتبار از منابع استانی بخشی به صورت اوراق قرضه و بخشی نیز در قالب ماده ۵۸ به صورت نقدی به طرح اختصاص یافته است.

شهردار لشت‌نشا ادامه داد: برای نشستن و استراحت شهروندان و مسافران چهار عدد نیمکت، هشت عدد باغچه کوچک، شش عدد تیر چراغ برای تامین روشنایی و نوار ویژه تردد نابینایان در پیاده‌راه فرهنگی میدان جامع پیش بینی شده است.

وی خاطرنشان کرد: برای هدایت آب‌های سطحی این منطقه، کانیو با شیب کافی به طول ۳۰۰ متر در بین پیاده‌رو و سواره‌رو اجرا می‌شود.

میرهاشمی با بیان این که میدان جامع در کنار مسجد جامع لشت‌نشا قرار دارد و اجرای سنگفرش و مبلمان شهری زیبایی و جلوه خاصی به آن می‌بخشد، افزود: در میدان جامع، اصناف مختلف، قدیمی و معتبری وجود دارد که اجرای این طرح در آینده نزدیک، باعث رونق کسب و کار بازاریان آن خواهد شد.

وی یادآور شد: در حال حاضر اجرای سنگفرش در میدان لشت‌نشا ۲۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و اجرای آن تا پایان تیرماه جاری به اتمام می‌رسد.