تعطیلی اماکن تفریحی و تفرجگاه‌های بندرانزلی تا اطلاع ثانوی

سرپرست شهرداری بندرانزلی گفت: به دلیل تشدید شیوع بیماری کرونا در این شهر تمام اماکن تفریحی، تفرجگاه‌ها، کمپ‌های مسافرتی، طرح‌های ساحلی، پارک بازی کودکان و بازار هفتگی (شنبه بازار) این شهر تا اطلاع ثانوی تعطیل است.

مهدی خلیلی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا عنوان کرد: ورودی اماکن تفریحی و تفرجگاه‌هایی با استفاده از داربست مسدود شده و روی آنها بنرهای ورود ممنوع نصب شده است.

وی در ادامه گفت: مراکز تفریحی، تفرجگاه‌ها و طرح‌های ساحلی طبق دستورالعمل ستاد ملی کرونا به منظور جلوگیری از تجمع و شیوع ویروس کرونا تعطیل شده است، اما متأسفانه در چند روز گذشته شاهد بودیم که بعضی شهروندان بدون توجه به هشدارهای ورود ممنوع، وارد اماکن تفریحی می‌شوند.

سرپرست شهرداری انزلی تصریح کرد: به منظور جلوگیری از شیوع کرونا، در چند روز اخیر خیابان‌های اصلی شهر انزلی توسط نیروهای آتش نشانی ضدعفونی شده است.

وی در ادامه گفت: با کمک نیروی انتظامی و واحد بازرسی شهرداری انزلی از تجمع مالکان خانه‌های استیجاری که در کنار خیابان اقدام به تبلیغ، پذیرش و اسکان مسافر می‌کردند. جلوگیری شد.

خلیلی یادآور شد: شهرداری انزلی به منظور آگاه‌سازی بیشتر شهروندان جهت راهکارهای پیشگیری و مقابله با شیوع ویروس کرونا، بنرهای آموزشی در معابر این شهر نصب کرده است.