آغاز عملیات احداث بوستان موسیقی در پارک سپیدار سنندج

شهردار سنندج از ساماندهی پارک سپیدار به عنوان پارک موسیقی خبر داد و گفت: احداث آمفی تئاتر روباز در قسمت پایین دست، ساماندهی فضای سبز محوطه و بازسازی وضع موجود سنگفرش ها و سکوهای پارک از اهم اقدامات در حال اجرا در راستای ساماندهی این پارک به عنوان بوستان موسیقی است.


حشمت الله صیدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، بیان کرد: سنندج توانست در سال ۹۸ به شبکه شهرهای خلاق جهان در زمینه موسیقی بپیوند و بنابراین تمامی فعالیت‌های اجرای شده در سطح شهر با تم‌های فرهنگی به ویژه موسیقی اجرا شده است.

وی افزود: براساس مصوبه شورای شهر و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مقرر شد بوستان موسیقی در محل پارک سپیدار احداث شود. شهردار سنندج خاطرنشان کرد: پارک سپیدار که در مرکز شهر و در خیابان کشاورز واقع شده با درختان سپیدار کهنسال در جنب عمارت وکیل دارای فضایی دیدنی و بسیار زیبا است.

صیدی تاکید کرد: ساماندهی و بهسازی پارک سپیدار با مساحت پنج هزار مترمربع با کمترین مداخله توسط سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری در حال اجرا است. وی در ادامه گفت: احداث آمفی تئاتر روباز در قسمت پایین دست پارک جهت افزایش دعوت بازدیدکنندگان به سمت انتهای پارک از مهم‌ترین اقدامات در همین راستا است.