تسریع پروژه احداث بوستان 6 هکتاری گلستان در همدان

جلسه بررسی راهکارهای اجرایی برای تسریع پروژه احداث بوستان 6 هکتاری گلستان واقع در کوی وحدت (خضر) با حضور علی ضمیر معاون خدمات شهری شهردار همدان، فیضی منش مدیر منطقه سه شهرداری، خانجانی مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری و بلالی معاون منطقه سه روز یکشنبه در دفتر مدیر منطقه سه شهرداری همدان برگزار شد.

این جلسه به منظور بررسی و تکمیل زیر ساخت ها، پیگیری امور عمرانی، پیگیری امور کاشت فضای سبز، احداث آبنما، نصب مجموعه بازی کودکان و بررسی نقشه‌ها و طرح‌ها و ارائه گزارش میزان پیشرفت کار توسط واحدهای مختلف مشغول در این پروژه برگزار و مقرر شد کاشت فضای سبز با سرعت بیشتری انجام گیرد.

در ادامه این جلسه مسؤولان به صورت میدانی از روند اجرای پروژه احداث پارک گلستان بازدید کردند که دراین بازدید معتمدی معاون امورزیربنایی منطقه سه ضمن توضیح عملیات در حال اجرای مرحله اول پارک گلستان، اظهار امیدواری کرد عملیات اجرایی معابر داخلی پارک که در حال اجراست تا پایان هفته و نیز عملیات نصب نیمکت ها، روشنایی و مجموعه بازی تا اوایل آذر ماه امسال به اتمام برسد.

به نقل از روابط عمومی شهرداری همدان، پارک گلستان 6 هکتار است که تلاش می‌شود یک هکتار آن در آذرماه سال جاری مورد بهره برداری قرار گیرد.