الکترونیکی شدن استعلامات و مکاتبات تمامی دستگاه های اجرایی تا آخر آبان

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، انوشیروان محسن بندپی در حاشیه جلسه شورای اداری، در مورد پیشنهاد تعطیلی تهران اظهار داشت: در جلسه مهمی که با حضور ۷ استاندار و ۷ نفز از روسای دانشگاه های علوم پزشکی که با حضور وزیر کشور و وزیر بهداشت و درمان برگزار خواهد همه پیشنهادات ارائه شده بررسی خواهد شد.

وی با بیان اینکه با توجه به اینکه پیش‌بینی می کردیم که در فصل سرما شیوع این ویروس جهش پیدا می کند تصمیم گرفتیم دورکاری ۵۰ درصدی کارکنان دولت در شهر تهران را اجرایی کنیم ادامه داد: دورکاری ۵۰ درصدی کارکنان دولت در شهر تهران و الزام استفاده ماسک از سوی شهروندان از اقدامات پیشگیرانه برای قطع ویروس کرونا است. اما در این شرایط نیازمند اقدامات پیشگیرانه بیشتری هستیم.

استاندار تهران خاطرنشان کرد: با اقدامات انجام شده فاصله گذاری اجتماعی از ۳۲ درصد به ۶۸ درصد افزایش یافته و محدودیت بیشتر در جلسه فردا بررسی خواهد شد.دس تمامی دستگاه های اجرایی تا آخر آبان ماه باید تمامی استعلامات و مکاتبات خود را به صورت الکترونیکی انجام دهند و در این مدت بسیاری از اقدامات دستگاه های اجرایی به صورت الکترونیکی شده و تردد مردم به ادارات کاهش یافته است.