90 درصد خدمات شهرداری ارومیه الکترونیکی انجام می شود

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری ارومیه؛ محمد حضرت پور صبح امروز با حضور در برنامه زنده رادیویی شهریمیز بیان کرد: بخش عمده ای از عملیات زیرسازی و آسفالت طی سال جاری درسطح شهر انجام شده است و اگرچه اکنون بدلیل بارش ها این خدمات متوقف شده است اما پیش از تشدید بارش های پاییزی تمام تلاش ها برای اتمام خدمات عمرانی معطوف می شود.

به گفته وی از ابتدای سال جاری تاکنون کوچه های بالای 50درصد ساخت و ساز زیر سازی و آسفالت شده است از شهروندان درخواست کرد که درخواست های خود مبنی بر انجام عملیات زیرسازی و آسفالت در معابری که این خدمات انجام نشده است با سامانه 137 شهرداری در میان بگذارنند.
شهردار ارومیه با بیان اینکه از ابتدای مهر ماه سال جاری عملیات رنگ آمیزی جداول آغاز و تداوم دارد، اظهار کرد: عملیات کاشت گل های پاییزی با هدف ایجاد جلوه های بصری زیبا در معابر مختلف شهر در حال اجرا است .

حضرت پور با اشاره به بارندگی های دو روز اخیر به میزان 25 میلی متر درسطح شهر، عنوان کرد: به جزء گزارش سرریز آب از چند منهول شبکه فاضلاب گزارشی مبنی بر آب گرفتگی معابر اعلام نشده است چرا که طی یک ماه گذشته چندین بار عملیات لایروبی کانال ها و جوی های آب انجام شده است .

شهردار ارومیه با بیان اینکه در حال حاضر 90 درصد خدمات شهرداری به صورت الکترونیک انجام می شود، بیان کرد: شهروندان برای دریافت خدمات شهری با هدف پیشگیری از شیوع بیماری کرونا هیچ نیازی برای مراجعه به شهرداری و تجمع در آن ندارند و می توانند انواع گوناگون خدمات را بصورت الکترونیک از طریق سایت و شبکه های مجازی شهرداری ارومیه و سامانه 137 دریافت کنند. همچنان ناوگان حمل و نقل عمومی با هدف پیشگیری از شیوع ویروس کرونا ضدعفونی می شود و ازشهروندان درخواست کرد که هنگام استفاده از ناوگان از ماسک استفاده کنند.

شهردار ارومیه با بیان اینکه جهت پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در سطح شهر، اقدامات ویژه پیشگیری انجام می شود، اظهار کرد: ضدعفونی معابر به ویژه معابر هسته مرکزی شهر و پرتردد توسط نیروها و ماشین آلات شهرداری ارومیه در حال اجرا است.