رفع ۱۵ نقطه ترافیکی شهر چالوس

شهردار چالوس از شناسایی و رفع ۱۵ نقطه ترافیکی این شهر خبر داد‎

.‎
به نقل از ایمنا، جعفر ردایی امروز (دوشنبه) در نشست مشترک با فرمانده انتظامی شهرستان چالوس اظهار کرد: یکی از اهداف مدیریت شهری چالوس بررسی طرح‌های ساماندهی مناطق پر خطر و حادثه خیز است.

وی ادامه داد: در همین رابطه ۱۰ نقطه مهم و پرخطر دیگر شناسایی و جهت رفع آن اقدام می‌شود.

شهردار چالوس صلابت و حضور مقتدرانه نیروی انتظامی را در عرصه‌های مختلف جامعه، مایه آرامش و سرافرازی دانست و اظهار کرد: با توجه به اینکه یکی از شاخصه‌های شهر پایدار، توسعه امنیت است امروز با کمک و همیاری نیروی انتظامی شهرستان چالوس توانسته‌ایم تا حدودی به این امر دست یابیم.

وی با اعلام آمادگی شهرداری چالوس جهت همکاری با نیروهای انتظامی در بحث تامین امنیت و رفاه اجتماعی اضافه کرد: همکاری و تعامل می‌تواند نقش بسزایی در آرامش و امنیت مردم ایفا کند.

در این نشست که با حضور شهردار، فرماندهی نیروی انتظامی و معاونان فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان چالوس برگزار شد در خصوص لزوم نظم بخشی و ساماندهی دست فروشان، استقرار نگهبان محله، تخیله نشدن نخاله در حاشیه رودخانه چالوس، قرارداد با کمپ و اعزام مستقیم معتادان به مکان مورد نظر، گشت تلفیقی جهت کنترل سرقت، خرید و فروش ضایعات، برنامه‌ریزی و شناسایی اماکن و ساختمان‌های متروکه و مخروبه، تأسیس گرمخانه، بررسی سرقت در اماکن مختلف شهری و همچنین مباحث ترافیکی شهر چالوس بررسی و راهکارهایی مطرح شد