حذف امضاهای اضافی در شهرداری کرج با سامانه اتوماسیون املاک

رئیس کمیسیون نظارت و تحول اداری شورای اسلامی شهر کرج ابراز امیدواری کرد با راه اندازی سامانه اتوماسیون املاک شهرداری، انجام امور شهروندان تسریع و امضاهای اضافی حذف شود.


به نقل از ایمنا، محمد حسین خلیلی اردکانی امروز (شنبه) در آئین رونمایی از سامانه مرکزی اتوماسیون املاک شهرداری کرج، با بیان اینکه راه اندازی این سامانه از اهداف شورای اسلامی شهر در دوره پنجم بوده است، اظهار کرد: شهروندان توسعه پارک، زیرگذر و معابر را به چشم می‌بینند اما این رویداد مهم، قابل نظارت و تحولی ملموس برای مردم نیست لذا باید به خوبی اطلاع رسانی شود.

وی ادامه داد: سامانه اتوماسیون شهرداری در شفاف سازی موارد مالی، استفاده بهینه از امکانات موجود برای سرمایه گذاری و توسعه شهر از اهمیت بالایی برخوردار است.

رئیس کمیسیون نظارت و تحول اداری شورای اسلامی شهر کرج با بیان این که شهرداری کرج از سایر کلانشهرها در راه اندازی سامانه مرکزی اتوماسیون املاک پیشی گرفته است، تصریح کرد: این اقدام در روند مدیریت شهری تأثیر بسزایی می‌گذارد.

خلیلی اردکانی اراده و تلاشی که موجب راه اندازی سیستم اتوماسیون و املاک شهرداری کرج شده را شایسته تقدیر دانست و خاطرنشان کرد: املاک از حوزه‌های مهم شهرداری کرج است که همیشه با مشکلات مواجه بود؛ بدین سبب با راه اندازی این سامانه شاهد بهبود اوضاع در این حوزه خواهیم بود.

وی با بیان این که از حدود دو سال پیش برای راه اندازی سامانه مرکزی اتوماسیون املاک شهرداری کرج اقدام شد، تصریح کرد: لازم است تمامی فرآیندهایی که تا کنون در این خصوص انجام شده، مرتب بازبینی شود که این موضوع به جسارت و پیگیری بسیاری نیاز دارد؛ پرونده‌های فیزیکی باید ثبت سیستم شده و همه چیز به صورت الکترونیکی انجام شود.

رئیس کمیسیون نظارت و تحول اداری شورای اسلامی شهر کرج با بیان این که سامانه اتوماسیون املاک دی ماه امسال به طور آزمایشی در دو منطقه شهرداری اجرا شد، توضیح داد: امیدواریم با راه اندازی این سامانه به طور جدی، شاهد تسریع در انجام امور شهروندان و حذف امضاهای اضافی باشیم.