استقرار اتوبوس سیار زندگی در میادین کاج و صادقیه تهران

شهردار منطقه ۲ گفت: در راستای سیاست های شهرداری تهران در اجرای پویش جهادی "تهران دوباره جان می گیرد" و تسهیل درارائه خدمات واکسینه به شهروندان، اتوبوس سیار زندگی در میادین کاج و صادقیه مستقر شد.

به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲، مهدی صالحی با اعلام این خبر گفت: مدیریت شهری منطقه ۲ از آغاز واکسیناسیون  در تلاش است با همکاری مرکز بهداشت  شمال غرب تهران با  تجهیز امکانات زمینه را برای واکسیناسیون شهروندان ، فراهم کند  و درتلاش است ظرفیت های خود را در اختیار ستاد مقابله با کرونا   قرار دهد تا به مهار هر چه زودتر ویروس کرونا کمک کند.

وی با بیان اینکه همسو با  پویش جهادی تزریق ۳۰۰ هزار دز واکسن در شهر تهران ، ۵ مرکز تجمیعی واکسیناسیون در منطقه۲ فعال است گفت: مجموعه سوله الزهرا شماره ۶۸ واقع در خیابان ایثارگران در محله فرحزاد ، سوله الزهرا ۳۷ واقع در محله طرشت ، مرکز بهاران در محله مرزاداران ، پایانه اتوبوسرانی  واقع در میدان تیموری و بوستان گفتگو از جمله مراکزی است که پذیرای متقاضیان است .

او افزود: به منظور تسهیل در دسترسی شهروندانی که امکان حضور در مراکز تجمیعی واکسیناسیون در سطح منطقه را ندارند، ۲ دستگاه اتوبوس به صورت سیار در میادین کاج و صادقیه خدمات واکسیناسیون ارائه می‌کنند.

شهردار منطقه با اشاره به شناسایی افراد جامانده از واکسیناسیون گفت: در راستای پویش تهران دوباره جان می گیرد، از طریق کانون‌های معلولان و سالمندان، وضعیت  واکسیناسیون افراد کم توان  و سالمندان مورد بررسی قرارگرفته ودر صورت تزریق نکردن واکسن، آنان به مراکز سیار واکسیناسیون معرفی می شود.

شهردار منطقه۲ به اجرای طرح واکسیناسیون اتباع خارجی اشاره کرد : با هماهنگی به عمل آمده با مرکز بهداشت شمال غرب تهران ، سه مرکز منتخب در منطقه ۲ جهت واکسینه شدن شهروندان و نیز اتباع خارجی  فراهم شد.