بهره‌ برداری از ۲۹ پروژه عمرانی با اعتبار ۱۰ میلیارد ریال در بندرعباس

شهردار بندرعباس از بهره‌برداری ۲۹ پروژه زیرساختی و عمران شهری همزمان با دهه مبارک فجر سال جاری با اعتباری بالغ بر ۱۰ هزار میلیارد ریال خبر داد.

عباس امینی‌زاده در گفت و گو با ایمنا عنوان کرد: با وجود فشارهای اقتصادی متعدد بر جامعه، همزمان با دهه مبارک فجر امسال ۲۹ پروژه زیرساختی و عمرانی شهر با اعتبار ۱۰ هزار میلیارد ریال به بهره‌برداری می‌رسد.

وی با اشاره به جزئیات بیشتر این پروژه‌ها، افزود: پروژه‌های شاخص آماده بهره‌برداری شامل زمین‌های ورزشی، بازار بزرگ ماهی‌فروشان، میدان میوه و تره‌بار، تقاطع غیر همسطح شهدا و سالن ورزشی است که بهره‌برداری برخی از آنها آغاز شده است.

شهردار بندرعباس از بهره‌برداری یک سالن ورزشی در این ایام خبر داد و خاطرنشان کرد: احداث میدان بزرگ تعزیه واقع در کوهستان پارک پنجه‌ علی و بازار بزرگ ماهی فروشان شهر از جمله پروژه‌های شاخص آماده بهره‌برداری است.

امینی زاده با بیان اینکه بهره‌برداری از بازار بزرگ ماهی فروشان بسیاری از مشکلات بهداشتی عرضه ماهی و آبزیان را رفع کرده است، تاکید کرد: این بازار ضمن رفع دغدغه شهروندان در تأمین آبزیان مورد نیاز، به عنوان یک جاذبه گردشگری شاخص شهر نیز محسوب می‌شود.

وی گفت: یک پروژه شاخص دیگر که بهره‌برداری از آن چندی پیش آغاز شده است میدان بزرگ میوه و تره‌بار است که نسبت به مکان قبلی ۱۰ برابر گسترش یافته است.

شهردار بندرعباس اضافه کرد: مجموعه ورزشی ساحلی در کوهستان پارک پنجه‌علی، مجموعه ورزشی آزادشهر و همچنین ساختمان اداری مدیریت منطقه یک شهری دیگر پروژه‌های قابل توجه است؛ چند پروژه بزرگ دیگر نیز در حال اجرا است که برخی از آنها تا پایان سال جاری و برخی دیگر در سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد.