برگزاری وبینار آموزشی سیستم‌های هوشمند حمل و نقل شهری

اولین وبینار آموزشی سیستم‌های هوشمند حمل و نقل شهری مختص مدیران عامل سازمان‌های تاکسیرانی و حمل و نقل توسط کمیته آموزش اتحادیه تاکسیرانی‌های شهری کشور برگزار شد.

مرتضی ضامنی در گفت‌وگو با ایسنا گفت: اولین وبینار آموزشی مختص مدیران عامل و کارشناسان سازمان‌های تاکسیرانی و حمل و نقل با حضور پوریا محمدیان یزدی مدیر کل دفتر حمل و نقل و ترافیک و دبیر شورای عالی هماهنگی ترافیک شهرهای کشور و علیرضا قنادان مدیر عامل اسبق تاکسیرانی شهرتهران و مدرس دانشگاه با عنوان سیستم‌های هوشمند حمل و نقل شهری با مروری بر دستورالعمل فعالیت ارائه دهندگان خدمات هوشمند مسافر برگزار شد.
مدیر عامل اتحادیه تاکسیرانی‌های شهری کشور در رابطه با این وبینار آموزشی اظهارکرد: با توجه به شرایط موجود و لزوم رعایت اجرای دستورالعمل‌های بهداشتی از سوی ستاد ملی مقابله با کرونا کشور و به منظور عدم برگزاری گردهمایی‌های حضوری، برآن شدیم که برای اولین بار در حوزه اتحادیه‌های سازمان شهرداری‌های و دهیاری‌های کشور نخستین دوره آموزش مجازی مدیران عامل سازمان‌های تاکسیرانی و حمل ونقل را با مجوز مرکز مطالعات و برنامه‌ریزی شهری و روستایی سازمان شهرداری و دهیارهای کشور برگزار نمائیم.
وی افزود: ما هیچگاه نباید از فرایند آموزشی غافل شویم و به همین منظور طی برنامه ریزی‌های صورت گرفته در کمیته آموزش، فرآیند برگزاری دوره‌های آموزشی مختلف ویژه مدیران و سایر کارشناسان این حوزه را طی یکسال آتی در دستور کار قراردادیم تا در اجرایی نمودن اهداف هدفگذاری شده اقدامات لازم و گام‌های موثر برداشته شود.
ضامنی گفت: به دنبال برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته ۱۱ اسفند دومین وبینار آموزشی حوزه تاکسیرانی و حمل و نقل ویژه مدیران روابط عمومی‌ها با عنوان رویکردهای نوین در روابط عمومی برگزار خواهد شد.  
بر اساس این گزارش در وبینار آموزشی برگزار شده ابتدا علیرضا قنادان مدرس دانشگاه، با مبحث آموزشی « مرور اجرایی بر چالش‌ها و فرصت‌های توسعه فعالیت سامانه‌های هوشمند حمل و نقل مسافر در ایران» به ارائه مطالب پرداخت.