افتتاح طرح های شهرداری کرمانشاه با حضور رئیس سازمان شهرداری ها و دهیاری ها

۶ طرح عمرانی، تفریحی و گردشگری شهرداری کرمانشاه دهم تیرماه با حضور مهدی جمالی‌نژاد معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور و رییس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور، استاندار کرمانشاه، نمایندگان مجلس و مدیران استانی و محلی به بهره‌برداری رسید.

به نقل از روابط عمومی سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور، معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور و رییس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور در آیین افتتاح این طرح ها گفت: به کوری چشم دشمنان هیچ یک از پروژه‌های عمرانی کشور نه تنها متوقف نشده بلکه با سرعت خوبی هم در حال اجراست.

جمالی‌نژاد افزود: در هفته دولت سال گذشته به برکت خون شهدا ۱۸ هزار پروژه عمرانی بزرگ را افتتاح کردیم و در دهه مبارک فجر نیز ۳۰ هزار پروژه با ۱۰۰ هزار میلیارد تومان افتتاح شد.

وی تصریح کرد: در دولت تدبیر و امید ۱۶۰ هزار واحد مسکونی که در جریان حوادث سیل و زلزله خسارت دیده بود، بازسازی شد و ۴۰ هزار پروژه عمرانی هم توسط بسیح سازندگی در نقاط مختلف کشور اجرا شده است.

معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور و رییس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های افزود: در شرایط سخت اقتصادی کنونی شاهدیم پروژه های مختلف عمرانی در نقاط مختلف کشور هر هفته به بهره برداری می رسد و وزارت کشور تعداد زیادی پروژه های شهری را با حضور رییس جمهوری افتتاح کرد.

جمالی نژاد در ادامه از افتتاح پروژه های مختلف توسط شهرداری کرمانشاه اظهار رضایت کرد و گفت: سبدی از پروژه های مهم و با ارزش در زمینه های فرهنگی، اجتماعی، گردشگری، ورزشی و اقتصادی امروز در این شهر افتتاح شد.

وی تاکید کرد: شهر را جامع نگر دیدن و برای همه طیف های سنی کار کردن ارزش دارد و انصافا این هنر را شهرداری کرمانشاه با کمک مسوولان استان و شورای شهر به خوبی انجام داده است.

جمالی نژاد با بیان اینکه ما شهر کرمانشاه را با خصلت پهلوانی می شناسیم، گفت: فرهنگ پهلوانی در خون مردم این منطقه جاری و ساری است و من از شورای جدید اسلامی شهر کرمانشاه می خواهم، اقدامات خوبی را که شهردار و شورای شهر انجام داده اند دنبال کنند زیرا مردم ما لیاقت خیلی بیشتر از این ها را دارند و ما هرچه انجام دهیم باز هم خیلی کم است.

معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور و رییس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های در ادامه افزود: امیدوارم به برکت خون سردار سلیمانی که نام پروژه ارزشمند تقاطع غیرهمسطح هم به نام ایشان است بتوانیم اقداماتی از این دست را برای استان بیشتر داشته باشیم و ان شاالله بتوانیم کرمانشاهی شاداب و بانشاط داشته باشیم.