بهره‌برداری از نیروگاه ۸ مگاواتی کوهبنان تا ۲۲ بهمن

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت کشور، استاندار کرمان به همراه معاون هماهنگی امور عمرانی، خانم شریعتی نماینده مردم کوهبنان و زرند در مجلس، به کوهبنان سفر کرد و در بدو ورود مورد استقبال فرماندار و مسئولان قرار گرفت.

علی زینی‌وند در بازدید از نیروگاه کوچک مقیاس ایثارگران کوهبنان شرکت آدین بهتا نیرو ایساتیس به ظرفیت ۸ مگاوات اعلام کرد: با توجه به پیشرفت ۹۵ درصدی کار و تلاش پیمانکار، این مجموعه تا ۲۲ بهمن امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

استاندار کرمان همچنین از تنها استخر سرپوشیده در حال احداث این شهرستان بازدید کرد. عملیات احداث این مجموعه ورزشی سال ۹۴ توسط اداره کل نوسازی مدارس آغاز شده و در حال حاضر ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد که ۵ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل آن برآورد شده است.

وی در پایان سفر به شهرستان کوهبنان از پروژه‌ احداث محور کوهبنان به زرند بازدید کرد و گفت: بعد از سفر رئیس جمهور به استان کرمان، این پروژه جزو پروژه‌ های ملی قرار گرفت که با تزریق ۲۰۰ میلیارد تومان می تواند تا دو سال آینده به بهره برداری برسد. جاده زرند به کوهبنان، جاده معدنی است و با توجه به غیراستاندارد بودن و ترافیک بالای ماشین های سنگین، محور جدید تردد و حمل و نقل بار در این محور را تسهیل خواهد کرد.

مقام عای دولت گفت: شهرستان کوهبنان ظرفیت‌های معدنی، گردشگری و کشاورزی زیادی دارد که فعال نشده‌اند، برنامه هایی برای توسعه شهرستان دیده شده که باید اجرایی شوند‌.