رانندگان و موتورسواران تاکسی‌های اینترنتی را در اولویت دریافت واکسن قرار دهید

اتحادیه کسب وکار های مجازی خطاب به آقای دکتر روحانی ریاست محترم ستاد مقابله با کرونا اعلام کرد: 


تقاضا داریم رانندگان و موتورسواران  تاکسی‌های اینترنتی را که با به خطر انداختن سلامتی خود در کنار مردم کشورمان ایستاده‌اند در گروه مشاغل حساس و اولویت دریافت واکسن در سند ملی واکسیناسیون قرار دهید .
 

در پیک چهارم کرونا در حالی که بسیاری از افراد و گروه‌ها، برای حفظ سلامت خود و خانواده‌‌شان امکان دورکاری و در خانه ماندن را دارند، برخی مشاغل به دلیل حساسیت و ضرورتشان با حضور در خط مقدم کرونا به مردم عزیز کشورمان خدمت‌رسانی می‌کنند. بی‌شک یکی از این سربازان، کاربران راننده و موتورسواران فعال در سامانه‌های هوشمند حمل‌ونقل هستند. این عزیزان در روزهای دشوار قرنطینه، به خصوص در ساعات منع و محدودیت‌ تردد، شهرهای ما را زنده نگه داشته‌اند و اجازه نمی‌دهند نیازهای اساسی و ابتدایی مردم بی‌پاسخ بماند و فرصت در خانه‌ ماندن را برای بسیاری از مردم فراهم کرده‌اند. این قشر دلسوز در هر شرایطی برای رساندن کادر درمان به بیمارستان‌ها حاضرند، بسته‌های ما را از اقلام بهداشتی و دارویی تا نیازمندی‌های خوراکی به مقصد می‌رسانند و با حضورشان چراغ بسیاری از کسب‌وکارها از جمله رستوران‌ها و فروشندگان مواد غذایی را روشن نگه داشته‌اند.

اکنون به پاس قدردانی از زحمات بی‌دریغ و شبانه‌روزی این قشر شریف، از شما تقاضا داریم، رانندگان و موتورسواران کوشای تاکسی‌های اینترنتی را که با به خطر انداختن سلامتی خود در کنار مردم کشورمان ایستاده‌اند در گروه مشاغل حساس و اولویت دریافت واکسن در سند ملی واکسیناس