تقاطع چهار سطحی آزادگان مشهد ۵۱ درصد پیشرفت فیزیکی دارد

به گزارش ایمنا، خلیل الله کاظمی اظهار کرد: یکی از مشکلات میدان نمایشگاه و در پی آن بلوار میثاق ترافیک سنگین این محدوده به ویژه در ایام تعطیل و یا در زمان برگزاری نمایشگاه‌های مختلف در محل نمایشگاه بین المللی است که گلایه زائر و مجاور را در پی داشته است.

وی افزود: بر همین اساس با توجه به مطالبه مردم برای رفع این مشکل و ضرورت‌های ترافیکی، عملیات اجرای پروژه تقاطع چهار سطحی آزادگان در محل اتصال بزرگراه میثاق، بزرگراه امام علی (ع) و میدان نمایشگاه در غرب مشهد از ۲۵ مرداد ۹۸ آغاز شد.

معاون عمران، حمل و نقل و ترافیک شهردار مشهد با بیان اینکه تقاطع میدان نمایشگاه دارای چهار سطح است که سطح منفی یک آن بلوار نمایشگاه را به بلوار آیت الله هاشمی رفسنجانی متصل می‌کند، تصریح کرد: سطح صفر این پروژه نیز به صورت میدان اجرا خواهد شد. سطح مثبت یک این تقاطع نیز، شرق بزرگراه امام علی (ع) را به غرب این بزرگراه و به سوی چناران متصل می‌کند و سطح مثبت دو تقاطع غیرهمسطح آزادگان که دارای دو چپ‌گرد است بزرگراه امام علی (ع) را به بولوار نمایشگاه و دیگری غرب بزرگراه امام علی (ع) از سمت چناران را به بولوار آیت الله هاشمی رفسنجانی متصل خواهد کرد.

کاظمی با تاکید بر اینکه عرشه پل‌های تقاطع غیر همسطح آزادگان به صورت قطعات سگمنت اجرا خواهد شد، گفت: اکنون ۹۵ قطعه از عرشه یکی از پل‌ها نصب شده و ۱۸۰ قطعه دیگر نیز در کارگاه تولید و آماده نصب است. خوشبختانه در حال حاضر عملیات اجرایی این پروژه بزرگ روند خوبی دارد و امیدواریم سه سطح از آن بهمن ماه امسال آماده بهره برداری شود.