در حوزه هوشمندسازی شهر تهران هیچ عملکردی صورت نگرفته است

یک عضو شورای شهر تهران با انتقاد از گزارش عملکرد سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران، گفت: هیچ اتفاقی در حوزه هوشمندسازی شهر تهران انجام نشده است.

به نقل از ایسنا، ناصر امانی در هفتمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران از ارائه گزارش توسط سازمان های شهرداری تهران انتقاد کرد و گفت: این گزارشات چه مشکلی از مردم حل خواهد کرد و هدف ارائه این گزارشات چیست؟ اگر هدف اطلاع‌رسانی گزارشات است که متاسفانه به صورت یک طرفه و پرحاشیه توسط حوزه روابط عمومی در زمان شهردار سابق شرکت پیام‌رسان و پروژه تهران ۱۴۰۰ مطرح شده است و لزومی ندارد مجددا مدیران و معاونان شهردار سابق تهران در صحن شورا حاضر و گزارشات خود را ارائه کنند.

وی با بیان اینکه هزینه بسیاری برای هر جلسه شورا می‌شود، اظهار کرد: این گزارشات تنها وقت شورا را می‌گیرد و هیچ خروجی دیگری را ندارد. شورا کارهای مهم‌تر و کار نظارتی دارد و باید حرف مردم و شورایاری‌ها را بشنود و برای رفع مشکلات گام‌هایی را بردارد و از مدیران اجرایی و قوی دعوت کند تا به صحن شورا بیایند.

امانی از گزارش ارائه شده توسط مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران انتقاد کرد و در ادامه افزود: این گزارش به هیچ عنوان قابل قبول نیست چون هیچ اتفاقی در حوزه هوشمندسازی شهر تهران انجام نشده است.