حضور پررنگ پروژه‌های پژوهشی شهرداری اصفهان در دو جشنواره

مدیر پژوهش، خلاقیت و فناوری‌های نوین شهرداری اصفهان از حضور پررنگ شهرداری اصفهان در دوازدهمین جشنواره پژوهش و نوآوری در مدیریت شهری و هفتمین جشنواره پژوهش و آموزش در مدیریت شهری و روستایی در آذر ماه سال جاری خبر داد.

به گزارش ایمنا، مرتضی نصوحی با بیان اینکه شهرداری تهران به منظور اشتراک دانش و انتقال تجارب در حوزه مدیریت شهری هر ساله اقدام به برگزاری جشنواره پژوهش و نوآوری می‌کند، اظهار کرد: محور ویژه دوازدهمین جشنواره پژوهش و نوآوری در مدیریت شهری با توجه به شرایط کنونی جامعه و شیوع گسترده ویروس کرونا، تاب‌آوری شهری انتخاب شد.

وی افزود: شهرداری اصفهان همچون سال‌های گذشته حضور پررنگی در این جشنواره داشت و اقدام به ارسال آثار پژوهشی خود در محورهای مختلف شهرسازی و معماری، دورکاری و توسعه منابع انسانی، سلامت شهری، خدمات شهری، محیط‌زیست و انرژی و… کرد.

مدیر پژوهش، خلاقیت و فناوری‌های نوین شهرداری اصفهان تصریح کرد: برگزیده شدن پروژه پژوهشی «مطالعات جامع ساماندهی صنایع و مشاغل شهر اصفهان» در محور خدمات شهری، محیط زیست و انرژی و پروژه پژوهشی «بررسی ارتباط بین عوامل محیط کار با علائم و نشانه‌های بیماری‌ها در بین کارکنان و کارگران مشاغل در مناطق مختلف شهرداری شهر اصفهان در سال ۹۵» در محور دورکاری و منابع انسانی از میان ۴۱۱۵ اثر علمی ارسال شده به جشنواره، نشان از توانمندی شهرداری اصفهان در عرصه پژوهش دارد.

نصوحی اظهار امیدواری کرد: با برگزاری جشنواره‌ها در عرصه پژوهش و نوآوری بستر مناسب برای تعامل اندیشه‌ها و توسعه تفکر پژوهش‌مداری در جامعه میسر شود.