اولویت با انتخاب شهردار همسو با شورا برای بجنورد

عضو منتخب شورای اسلامی شهر بجنورد گفت: شورای پنجم این شهر عملکرد قابل قبولی نداشته است.


علی اربابی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، در خصوص برنامه‌های شورای اسلامی ششم شهر بجنورد عنوان کرد: برنامه‌های زیادی برای آینده بجنورد داریم که اولین قدم آن انتخاب یک شهردار جهادی، انقلابی و میدانی در تراز یک مرکز استان است.

وی در خصوص انتخاب شهردار آینده بجنورد گفت: اولویت با انتخاب یک شهردار همسو با شورا است. کسی که معیارها و شاخص‌های تعریف شده شورای شهر را داشته باشد و پای کار و در میدان بایستد.

عضو منتخب شورای اسلامی شهر بجنورد اظهار کرد: حل مشکلات مالی و درآمدی و پیگیری تحقق درآمدهای پایدار، توجه به حاشیه شهر و توزیع عادلانه خدمات به این مناطق، حل مشکل آب‌های سطحی و ارتقای وضعیت حمل و نقل عمومی و ترافیک شهری از مهمترین برنامه‌های شورای اسلامی شهر در چهار سال آینده خواهد بود.

اربابی در خصوص عملکرد شورای پنجم شهر بجنورد افزود: در جلسه‌ای که با استاندار داشتیم به اذعان ایشان و همه مردم بجنورد، برآیند کار شورای پنجم قابل قبول و در شأن مردم فهیم این مرکز استان نبود و نقطه قوتی در کارنامه این دوره دیده نمی‌شود.

وی با اشاره به معیارهای انقلابی و جهادی دولت آینده اضافه کرد: انتظار داریم بدنه اجرایی دولت در استان اعم از استاندار و مدیران استانی به صورت همسو و متحد به اتفاق شورا در جهت جهش اقتصادی و خدماتی گام برداشته و سطح کیفی خدمات شهری شهرداری را به مردم مرکز استان افزایش و ارتقا دهیم.