اماکن تفریحی و طرح‌های ساحلی تالش تعطیل شد

سرپرست معاونت خدمات شهری شهرداری تالش گفت: به دلیل قرار گرفتن این شهرستان در وضعیت قرمز کرونا، تمامی اماکن تفریحی، گردشگری، پارک‌ها و طرح های ساحلی این شهر تا اطلاع ثانوی تعطیل است.


نامیار سکوتی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: بر اساس دستورالعمل ستاد ملی مقابله با کرونا و به دلیل قرار گرفتن شهرستان تالش در وضعیت قرمز، تا اطلاع ثانوی تمامی مراکز تفریحی، گردشگری، پارک‌ها، طرح‌های ساحلی گیسوم و قروق، پارک جنگلی سیاه‌داران و سورتمه ریلی تا اطلاع ثانوی تعطیل است.

وی تصریح کرد: شهرداری از ورود، چادر زدن و اتراق در فضای سبز شهری جلوگیری خواهد کرد و از شهروندان انتظار داریم در این راستا با این نهاد همکاری کنند.

سرپرست معاونت خدمات شهری شهرداری تالش افزود: بر اساس دستورالعمل ستاد ملی مقابله با کرونا، بازار هفتگی و سنتی پنج شنبه بازار این شهر تا اطلاع ثانوی تعطیل است.

وی خاطرنشان کرد: به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا و حفظ سلامت شهروندان، شهرداری تالش ضدعفونی پارک‌ها و معابر شهری را از امروز با بکارگیری یک دستگاه کامیون حامل مواد ضدعفونی کننده، به صورت مکانیزه آغاز کرده و در صورت درخواست و نیاز، ادارات، اماکن دولتی و خصوصی را نیز ضدعفونی خواهد کرد.

سکوتی یادآور شد: شهرداری تالش به منظور آگاه سازی بیشتر شهروندان در جهت پیشگیری و مراقبت در مقابله با ویروس کرونا، بنرهای آموزشی در سطح این شهر نصب کرده و در فضای مجازی نیز به صورت مرتب اطلاع رسانی می‌کند.

سرپرست معاونت خدمات شهری شهرداری تالش از شهروندان خواست: برای حفظ سلامت خود و دیگران با رعایت نکات بهداشتی و پرهیز از تجمع در مکان‌های تفریحی از مراجعه حضوری به ادارات به ویژه شهرداری خودداری کرده و در صورت امکان انجام کارهای اداری خود را از طریق سامانه الکترونیکی و فضای مجازی پیگیری کنند.