استرداد لوازم ضبط شده شهروندان همدانی تا ۲۸ اسفندماه

مدیر اداره پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری همدان از استرداد لوازم ضبط شده شهروندان تا ۲۸ اسفندماه خبر داد و گفت: مردم باید قبل از انجام هرگونه ساخت و ساز مجوزهای لازم را دریافت کنند.


به نقل از ایمنا، محمدعلی گلشن اظهار کرد: لوازم ضبطی در ساخت و سازهای غیر مجاز و یا مغایر با مجوزهای واحد کنترل ساختمان اداره پیشگیری و رفع تخلفات شهری به انبار مرکزی شهرداری منتقل شده که در صورت ارائه مجوز به شهروندان بازگردانده می‌شود.

وی تصریح کرد: طبق دستور دادستان در صورت دریافت مجوز رفع تخلف توسط مالکین و یا تعیین تکلیف در کمیسیون ماده ۱۰۰، در روزهای پایانی سال جاری تا تاریخ ۲۸ اسفند، شهروندان می‌توانند با مراجعه به واحد ترخیص لوازم خود را دریافت کنند.

مدیر اداره پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری همدان خاطرنشان کرد: مالکان با توجه کامل به شرایط و با در دست داشتن مدارک شناسایی و مجوز شهرداری‌های مناطق چهارگانه به واحد ترخیص اداره پیشگیری و رفع تخلفات شهری واقع در تقاطع کارشناس مراجعه کنند و تجهیزات خود را تحویل بگیرند.

وی با بیان اینکه استرداد لوازم از تاریخ ۲۹ اسفندماه امسال تا ۱۴ فروردین سال ۱۴۰۰ به دلیل انبار گردانی طبق سنوات سال‌های قبل انجام نخواهد شد، اظهار کرد: شهروندان با رعایت قوانین و مقررات، قبل از شروع هرگونه عملیات ساختمانی به اخذ مجوز از شهرداری اقدام کرده و ما را در کنترل ساخت و ساز غیرمجاز یاری کنند.