تکمیل ۴۷ طرح نیمه کاره دهیاری های استان قزوین تا پایان سال

مدیرکل امور روستایی و شوراهای استانداری قزوین گفت : ۴۷ پروژه نیمه کاره دهیاریهای این استان تا پایان سالجاری تکمیل و به بهره برداری می رسد.

به گزارش ایرنا، مدیرکل امور روستایی و شوراهای استانداری قزوین با اعلام این خبر افزود: در راستای اجرای ماده ۵۸ قانون الحاق برخی مواد به قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت و با هدف کمک به اجرای پروژه های عمرانی دهیاری ها، اعتباری بالغ بر ۲۸ میلیارد ریال به دهیاری های واجد شرایط این استان تخصیص یافت.

وی یادآورشد: با برنامه ریزی های صورت گرفته ۴۷ پروژه نیمه تمام در سطح روستاها این استان تکمیل و به بهره برداری خواهند رسید. پروژه های مورد نظر شامل جدول گذاری معابر، تکمیل ساختمان دهیاری، تکمیل دیوار سنگی، تکمیل ساختمان آتش نشانی و ساماندهی آرامستان و غسالخانه می باشد.

مدیرکل امور روستایی و شوراهای استانداری قزوین گفت: تجهیز ۱۱ پایگاه آتش نشانی روستایی، توسعه زیرساختهای گردشگری در ۴ روستای هدف و اجرای ۲ پروژه مشارکتی زیرسازی و آسفالت معابر با مشارکت دهیاری و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی نیز از محل این اعتبارات انجام خواهد شد. از ابتدای سال جاری تاکنون اعتباری بالغ بر ۶۹۵ میلیارد ریال از محل مالیات بر ارزش افزوده به حساب دهیاریهای استان قزوین واریز شده است.