آغاز گردشگری رایگان در زاگرب

شهروندان اهل زاگرب، پایتخت کرواسی همچنین سایر مردم کشور می‌توانند به طور رایگان از تورهای مسافرتی این شهر بهره‌مند شوند.


به گزارش ایمنا، مدیران کلانشهر زاگرب از برگزاری سه تور گردشگری جدا از هم در پایتخت کرواسی خبر داده و ادعا کرده‌اند که تمام مردم کشور می‌توانند به طور رایگان در این سفرها شرکت کنند. این تورها از اوایل تابستان آغاز می‌شود و احتمالاً تا پایان فصل ادامه یابد. از آنجا که رویدادهای تابستانی به طور کامل به زبان کرواتی برگزار خواهد شد بنابراین، حضور افراد خارجی در آن‌ها مشکلاتی را در پی خواهد داشت و به همین دلیل دولت تنها شهروندان کشور را از خدمات رایگان بهره‌مند کرده است.

 وزیر گردشگری زاگرب برای این که تمام مردم کشور در سنین مختلف را از مزایای تورهای جدید بهره‌مند کند، فعالیت‌های متناسب با هر سنی را فراهم آورده است به همین دلیل علاقمندان می‌توانند به انتخاب خود در یک یا هر سه تور گردشگری که شامل "زاگرب در اینستاگرام"، "اروپا و زاگرب" و "دیوارنویسی و هنرهای خیابانی" است شرکت کنند.

تور زاگرب در اینستاگرام برای کسانی برگزار خواهد شد که به تماشای عکس و فیلم در رسانه‌های اجتماعی علاقه بیشتری دارند. در این تور، یک عکاس حرفه‌ای به طور رایگان بهترین مکان‌های پایتخت کشور را برای عکاسی به علاقمندان معرفی می‌کند و نکاتی را در مورد نحوه عکس گرفتن به آن‌ها آموزش خواهد داد.

در تور اروپا و زاگرب، تاریخچه غنی شهر و پیوند آن با کلانشهرهای محبوبی نظیر فلورانس و ونیز در ایتالیا، پاریس فرانسه، رم در ایتالیا، بوداپست پایتخت مجارستان، وین اتریش، پراگ در جمهوری چک و سایر شهرهای توریست‌پذیر قاره اروپا به علاقمندان آموزش داده می‌شود.

تور دیوارنویسی و هنرهای خیابانی به طور کامل و با جزئیات، هنرهای نمایشی را به علاقمندان آموزش می‌دهد و در آن، تاریخچه هنرهای خیابانی پایتخت کرواسی را مورد بحث قرار می‌گیرد.