آغاز مرحله دوم نوسازی تاکسی‌های فرسوده در ارومیه

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری ارومیه؛ توحید روانبخش با اشاره به آغاز مرحله دوم نوسازی تاکسی‌های فرسوده در شهر ارومیه اظهار کرد: تمامی مالکان تاکسی‌های فرسوده می‌توانند با مراجعه به اداره نظارت بر تاکسیرانی شهرداری ارومیه هر چه سریعتر نسبت به جایگزینی خودروی خود اقدام کنند.

رئیس اداره نظارت بر تاکسیرانی شهرداری ارومیه افزود: سمند EF7 به قیمت 118 میلیون و 73 هزار تومان و پژو 405 به قیمت 104 میلیون و 951 هزار تومان است که رانندگان تاکسی‌های فرسوده در این مرحله می‌توانند با پرداخت نقدی، تاکسی نو تحویل بگیرند. ظرفیت ثبت نام نیز در حال حاضر نامحدود است و بستگی به ظرفیت ایران خودرو دارد.

وی با اشاره به استقبال تاکسی‌رانان در مرحله نخست ثبت نام تصریح کرد: در مرحله اول با توجه به اینکه مالکان تاکسی منتظر شرایط اقساطی بودند، در هفته‌های اول استقبال ضعیف بود اما در اواخر ثبت نام وضعیت رضایت‌بخش بوده است. خوشبختانه طرح نوسازی نوبت دوم که از دو روز گذشته آغاز شده، مورد استقبال بسیار تاکسی‌رانان شهر ارومیه قرار گرفته است. با توجه به اینکه هم اکنون ظرفیت ثبت نام به صورت کشوری است، تاکسی‌رانان باید هر چه سریعتر ثبت نام کنند تا اداره تاکسی‌رانی بتواند ظرفیت بیشتری بگیرد. با توجه به نوسانات قیمتی خودروها، در این مرحله طرح اقساطی وجود نداشته و ثبت نام به صورت نقدی انجام می شود.