تایید حکم "یوسف قیامتیون" شهردار لاهیجان

رئیس شورای اسلامی شهر لاهیجان از تأیید حکم "یوسف قیامتیون" به عنوان شهردار این شهر از سوی ارسلان زارع، استاندار گیلان خبر داد.

به گزارش ایمنا، جواد نجار تمیزکار گفت: اعضای شورای اسلامی شهر لاهیجان در تاریخ دوم شهریورماه ۱۳۹۹ بعد از بررسی گزینه‌های مختلف، یوسف قیامتیون را که بعد از استعفای مسعود کاظمی، به عنوان سرپرست شهرداری فعالیت می‌کرد با هفت رأی موافق به عنوان شهردار جدید لاهیجان انتخاب کردند که این حکم امروز از سوی ارسلان زارع استاندار گیلان تأیید شد.

رئیس شورای اسلامی شهر لاهیجان افزود: اعضای شورای اسلامی شهر لاهیجان به جای انتخاب فرد غیربومی و ناآشنا به مسائل و مشکلات این شهر، یوسف قیامتیون را انتخاب کرد که متولد لاهیجان و از بدنه خود شهرداری است. قیامتیون پیش از این در مسئولیت‌هایی همچون معاونت فرهنگی و اجتماعی شهردار لاهیجان و مدیریت امور سرمایه گذاری و مدیر حراست شهرداری را بر عهده داشته و آشنایی کامل بر کارکنان و مسائل و مشکلات این شهر دارد.

وی عنوان کرد: اعضای شورای اسلامی شهر باید به دور از شعار و بدون توجه به انتخابات شوراها در اسفندماه سال جاری باید در فرصت باقیمانده تا پایان دوره پنجم شورا در شهریورماه سال ۱۴۰۰، با قدرت به وظایف خود در خدمت رسانی مناسب به شهروندان عمل کنند. شهردار نیز فرصت بسیار خوبی دارد تا با اجرا و اتمام پروژه‌های عمرانی و عام‌المنفعه در ماه‌های آینده به ویژه فصل بهار و تابستان رضایت شهروندان جلب کند.

گفتنی است؛ حکم شهردار لاهیجان روز شنبه هفته آینده با حضور استاندار گیلان یا یکی از معاونان و نمایندگان استاندار به او اعطا خواهد شد.