ارسال دومین بسته آموزشی سازمان شهرداریها و دهیاریهای کشور برای استانداری‌ها

به گزارش روابط عمومی سازمان شهرداریها و دهیاریهای کشور، اسمعیل زیارتی‌نصرآبادی با بیان مطلب فوق گفت: با توجه به اینکه یکی از وظایف اصلی سازمان شهرداریها و دهیاریهای کشور، آموزش و توانمند‌سازی کارکنان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور می‌باشد، لذا این مرکز با بهره‌گیری از ظرفیت‌های گوناگون مانند چاپ کتب و مجلات تخصصی، استفاده از فضای مجازی، فایل‌های الکترونیکی و ... توانسته است گام ارزشمندی در راستای ارتقاء دانش علمی مجموعه‌ی مدیریت شهری و روستایی بردارد.

وی افزود: این بسته شامل ماهنامه‌ی شماره‌ی 130 شهرداریها با موضوع "شهر و زنان" و CD کتابخانه‌ی دیجیتال شهرداری‌ها که دارای یکصد و هشت عنوان کتاب آموزشی در زمینه‌ی تخصصی مدیریت شهری از جمله شهرسازی، مالی، فنی و... و همچنین CD کتاب دانشنامه‌ی مدیریت شهری و روستایی است، که پس از آماده‌سازی و بسته‌بندی به استانداری‌های سراسر کشور ارسال گردید. از استانداری‌ها انتظار می‌رود نسبت به توزیع مناسب و دسترسی جامعه هدف دقت و نظارت لازم را داشته باشند.

وی اظهار امیدواری کرد که تا پایان سال جاری به صورت مرتب، منظم و ادواری، بسته‌های آموزشی مورد نیاز شهرداری‌ها و دهیاری‌ها تهیه و بین استانداری‌ها توزیع شود.