استفاده از بخش خصوصی در برون سپاری کارها در شهرداری شهرکرد

رئیس شورای اسلامی شهر شهرکرد گفت: استفاده از بخش خصوصی در برون سپاری کارها و مشارکت و جلوگیری از خاموشی سرمایه‌های شهرداری باید مدنظر باشد.

به نقل از ایمنا، محمدرضا بیاتی در آئین تودیع و معارفه شهردار شهرکرد، اظهار کرد: افرادی در گذشته در شکل‌گیری شهر نقش داشته و برای توسعه شهر تلاش کردند که زحمات همه آن‌ها قابل تقدیر است.

وی با بیان اینکه شوراهای اسلامی شهر باید امانت دار رأی و اعتماد مردم باشند، ادامه داد: اعضای شورای اسلامی شهرکرد از همان ابتدا به احصای مشکلات شهر پرداختند. گزینه‌های شهرداری بررسی شد و پس از آن گذشت فرآیندها، از میان چند گزینه در نهایت جاپلقی انتخاب شد.

رئیس شورای اسلامی شهر شهرکرد تصریح کرد: وظایف شورا نظارتی است و تلاش برای عدالت فرهنگی، خدماتی و اجتماعی هم از وظایفی است که باید پس از پایان فرایند انتخاب شهردار در اولویت باشد.

وی برنامه محوری و محله محوری جهت مشارکت مردم، توجه به کارکرد شهر، ترافیک، شفافیت، تخصص محوری و اصلاح ساختار اداری، توجه به مباحث فرهنگی، حمل‌ونقل، گردشگری و قانون مداری را در کار یک شهردار مورد توجه دانست و گفت: استفاده از بخش خصوصی در برون سپاری کارها و مشارکت و جلوگیری از خاموشی سرمایه‌های شهرداری باید مدنظر باشد.