دنبال اجرای پروژه‌های مشارکتی در سازمان فاوا هستیم

مدیرعامل سازمان فاوا شهرداری اصفهان گفت: این سازمان به منظور افزایش توان اجرایی و همگام شدن با افزایش سرعت تغییرات فن آوری و پوشش نیازهای شهرداری درصدد است از سرمایه گذاری بخش خصوصی در اجرای پروژه های مشترک حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات استفاده کند.


سید حمید رضا ابطحی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: اعمال مدیریت هدفمند در امر سرمایه گذاری و مشارکت‌ها، متناسب سازی اولویت پروژه‌های از این دست نسبت به اجرای پروژه‌های دیگر فناوری اطلاعات شهرداری اصفهان، تسهیل در جذب، افزایش ضریب اطمینان و امنیت جهت سرمایه‌گذاری و تضمین سودآوری آن برای تحقق اهداف شهر هوشمند از جمله مهمترین راهبردهای سازمان فاوا در سال جدید است.

وی ضمن قدردانی از عملکرد مدیریت سرمایه گذاری و مشارکت‌های این سازمان، تصریح کرد: این واحد در دو سال گذشته به منظور معرفی فرصت‌های سرمایه گذاری و جذب افراد توانمند و اجرای پروژه‌های مشارکتی اقدامات خوبی انجام داده که نمونه آن در پروژه توسعه مشارکتی، بهره برداری و تجاری‌سازی کانال‌های ارتباطی فیبر نوری سازمان فاوا و نیز جذب سرمایه‌گذار برای بهسازی مرکز آموزش این سازمان و تبدیل آن به فضای کار اشتراکی و تقویت اکوسیستم کارآفرینی و کسب و کارهای دانش بنیان است.

مدیر عامل سازمان فاوا شهرداری اصفهان ادامه داد: این سازمان از ارائه و به کارگیری ایده‌ها، اندیشه‌های نو و جدید برای افزایش بهره‌وری، به‌روزآوری و ایجاد ارزش از دارایی‌هایی موجود خدمات شهروندی همچنین موضوعاتی مانند GIS، اینترنت اشیا، تجاری سازی داده‌های سازمانی و بازی سازی استقبال کرده و در تلاش است ساز و کاری مناسب برای رشد و نمو سرمایه‌های شهر ایجاد کند.

به گزارش ایمنا، شماره تلفن ۳۶۶۲۸۰۵۳ مدیریت سرمایه گذاری و مشارکت‌های سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری اصفهان و ایمیل این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید آماده دریافت پیشنهادها و ایده‌های تمامی سرمایه گذاران و علاقه‌مندان به این حوزه است.