ثبت جهش شاخص های عمران و آبادانی شهری درحاشیه بجنورد

هادی زارعی، ششم آبان ماه، در بازدید از عملیات اجرایی پروژه‌های شهری در حاشیه بجنورد، افزود: بررسی‌ها نشان می‌دهد که کیفیت پروژه‌های زیربنایی در مناطق حاشیه شهر ازجمله ناظر آباد، صادقیه، احمدآباد، دبیران و شهرک فرهنگیان در حال رشد و فزونی بوده و اجرای پروژه‌های عمرانی و زیرساختی باعث تحرک بخشیدن به توسعه این مناطق شده است.

وی ادامه داد: تمام پروژه‌های زیرساختی در مناطق حاشیه شهر بجنورد با بهره‌گیری از توان و دانش متخصصان سازمان‌های زیر مجموعه شهرداری بجنورد در حال اجراست. پروژه‌هایی که در راستای اقتصاد مقاومتی در این مناطق در حال اجراست از سوی این سازمان‌ها اجرا می‌شود که از نظر سرعت و کیفیت هم تراز با پروژه‌هایی بوده که از سوی پیمانکاران اجرا می‌شود.

شهردار بجنورد به منطقه احمد آباد اشاره کرد و گفت: محرومیت زدایی از چهره مناطق حاشیه شهر در اولویت نخست سیاست‌های راهبردی عمران شهری این شهر قرار گرفته است.برای اجرای عملیات آسفالت و لکه‌گیری معابر فرعی ناظر آباد نیز ۵۰ میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته شده است. در این منطقه پنج هزارمتر مربع معابر خاکی وجود دارد که بخش اعظم آن نیاز به زیرسازی دارد. هم چنین ۸۰ هزار متر مربع از معابرمنطقه نیاز به روکش آسفالت دارد.