رئیس مرکز نوآوری شهری شهرداری مشهد از برگزاری مجموعه گفت و گوهای آنلاین با عنوان "شهرآینده" خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، غلامرضا عباس زاده، رئیس مرکز نوآوری شهری شهرداری مشهد با اعلام خبر برگزاری مجموعه نشست های آنلاین با عنوان "شهرآینده" از 18 آبان تا 9 آذرماه سال جاری، اظهار کرد: گفت و گوهای "شهرآینده" به عنوان بستر تعاملی در فضای مجازی در راستای ارتقا دانش تخصصی و بسط رویکردهای نوین توسعه شهری در جامعه متخصصین و پژوهشگران، توسط استدیو نوآوری شهری سازماندهی و برنامه ریزی شده است.

وی در خصوص سخنرانی هایی که در این رویداد برگزار خواهد شد، افزود: در برنامه هایی که در این مجموعه گفت و گوها انجام می شود، مطالبی الهام بخش با نگاهی به آینده بیان و به زوایای مختلف مسائل شهری پرداخته می شود، این سخنرانی ها راه را برای شناسایی فرصت های مشترک و خلق ایده های نو هموار می کند.

رئیس مرکز نوآوری شهری شهرداری مشهد بیان کرد: برگزاری این رویدادها، بستر تعاملی مثبتی میان فعالان در محیط آکادمیک، تصمیم گیران و نوآوران بوده و زمینه مشارکت فعال، موثر و نوآور را برای تمامی این گروه ها فراهم می کند، به نحوی که در این سلسه مباحث، میزبان متخصصان و پژوهشگران نو ظهور ایرانی در دانشگاه های معتبر جهان هستیم.

عباس زاده خاطرنشان کرد: این دوره از گفت و گوهای "شهرآینده" شامل چهار جلسه وبینار  به شرح زیر است:               

گفت و گوی اول: شهرهای آینده، گفت و گوی دوم: آینده نگاری اجتماعی با نگاهی به پیشگامان پیاده روی، گفت و گوی سوم: موفقیت ها و شکست های مسکن اجتماعی با نگاهی میان رشته ای به تجربه تاریخی شهر لندن و گفت و گوی چهارم: مشارکت مردمی آنلاین در پساکرونا و تجربه برنامه محلی چنل ویو خواهد بود.

علاقه مندان می توانند با مراجعه به سایت اینترنتی ایوند به آدرس https://evand.com/events/fct  جهت حضور در این رویداد آنلاین ثبت نام نمایند.