اتوبوس های بهتر, شهرهای بهتر

یک سیستم اتوبوسرانی را تصور کنید که سریع، مکرر و قابل اعتماد باشد, این چه تغییری در شهر شما ایجاد می کند؟ اتوبوس ها می توانند و باید سنگ بنای حمل و نقل شهری باشند. اینها تحرک مقرون به صرفه ای دارند و می توانند شهروندان را با هر جنبه ای از زندگی خود ارتباط دهند. اما در ایالات متحده مدتهاست که آنها در بودجه بندی و برنامه ریزی مورد توجه هستند. با یک گام جذاب و قابل اجرا، اتوبوس های بهتر، شهرهای بهتر ما را ترغیب می کند که اتوبوس را بهتر نگهداری کنیم.

نام لاتین:  Better Buses, Better Cities

 نویسندگان: اسلیپا کازا, لیزا یائو, پریناز بادا-تاتا, فرانک ون ووردن
(Slipa Kaza, Lisa Yao, Perinaz Bhada-Tata, Frank Van Woerden)

 ناشر:  Island Press; Illustrated edition

تاریخ انتشار: 2019

تعداد صفحات: 184 صفحه

 

استیون هیگاشاید، متخصص حمل و نقل ، با داستانهای اصلاحیه در دنیای واقعی، به ما نشان می دهد که یک سیستم اتوبوسرانی موفق چگونه به نظر می رسد. مانند هوستون در یک شبانه روز شبکه اتوبوس خود را دوباره طراحی می کند. هیگاشاید نشان می دهد که چگونه مردم را در حمایت از اتوبوس های بهتر ترغیب کنیم و چگونه فن آوری های جدید می توانند اتوبوس ها را به موقع نگهداری نمایند و سیستم های پیچیده ترانزیت را قابل درک کنند.

هیگاشاید استدلال می کند که سیستم های اتوبوس بهتر، شهرهای بهتری را برای همه شهروندان ایجاد می کند. عواقب خدمات حمل و نقل subpar بیشتر متوجه اعضای آسیب پذیر جامعه است. سیستم های ترانزیت باید به گونه ای برنامه ریزی شده باشند که شامل خدمات گسترده تری برای همه باشند. اینها وظایف دشواری هستند که نیاز به تغییر فرهنگ نهادی دارند. انجام همه آنها به سازمانهای مقاوم و رهبری تحول آفرین احتیاج دارد.

خدمات بهتر اتوبوس کلید بهتر شدن شهرهای ما برای همه شهروندان است. اتوبوس های بهتر، شهرهای بهتر توضیح می دهد که چگونه تصمیم گیرندگان، نیکوکاران، فعالان و مدیران شهرداری ها می توانند با هم همکاری کنند تا اتوبوس را در هر شهر به پیروزی برساند.

درباره نویسنده:

استیون هیگاشاید یکی از متخصصان برجسته حمل و نقل عمومی آمریکا است. هیگاشاید به عنوان مدیر تحقیقات بنیاد ملی TransitCenter، گزارش های پیش دستانه ای را تألیف کرده است که به تعریف جدیدی از نحوه تصمیم گیری تصمیم گیرندگان و روزنامه نگاران از حمل و نقل پرداخته است. او در 30 شهر ایالات متحده و جهان سوار اتوبوس شده است.

 

برخی سایت هایی که می توانید کتاب را تهیه نمایید:
www.amazon.com

 

آیا شما این کتاب را خوانده اید؟
نظر خود در مورد این کتاب را با دیگران به اشتراک بگذارید: