برنامه های Google Apps، عالی برای امور مالی مشاغل کوچک

شرکت ها با هر اندازه به طور فزاینده ای در حال انتقال استفاده از مجموعه های اداری آشنا که روی رایانه های رومیزی اجرا می شوند، به برنامه های تجاری آنلاین مانند Google Apps هستند.
Google Apps Marketplace انتخاب خوبی از برنامه های حسابداری و مالی دارد که با اسناد، تقویم و سایر خدمات Google Apps کار می کند. در اینجا برخی از بهترین ها برای مدیریت مشاغل کوچک، متوسط ​​و بزرگ وجود دارد.

نرم افزار حسابداری آنلاین FreeAgent
FreeAgent یک نرم افزار حسابداری آنلاین برای فریلنسرها و مشاغل کوچک است. این فاکتورها، هزینه ها و ردیابی زمان را با حساب های واقعی و گزارش های مالیاتی مدیریت می کند. FreeAgent با مخاطبین Google و تقویم Google ادغام می شود.

 

صورتحساب و حسابداری آنلاین FreshBooks
FreshBooks یک نرم افزار محبوب حسابداری آنلاین برای مشاغل کوچک و بزرگ است که فاکتورهای مکرر و فردی ایجاد می کند و پیمانکاران را مدیریت می کند. گزارش زمان و ردیابی هزینه ارائه می دهد.

 

دستمزد آنلاین Intuit برای Google Apps
لیست پرداخت حقوق آنلاین Intuit از پشتیبانی زنده رایگان کارشناسان حقوق و دستمزد برخوردار است و می تواند با Gmail، تقویم Google و اسناد ادغام شود . این برنامه حقوق و دستمزد، چاپ ها و مالیات پرونده های الکترونیکی را اجرا می کند.

 

Expensify، گزارش هزینه های آنلاین 
برچسب عنوان Expensify  “گزارش های هزینه ای است که نمی خورد!” برای وارد کردن هزینه گزارش ورود هزینه گزارش خود را با وارد کردن هزینه ها (بسیاری از آنها با eReceipts تضمین شده) مستقیماً از 94٪ از کل کارت های اعتباری ارائه شده در ایالات متحده Expensify زمان آهنگ، مسافت پیموده شده و هزینه های نقدی را انجام دهید و گزارش های هزینه آنلاین را ایجاد کنید. کارمندان را می توان با کارت اعتباری یا سپرده مستقیم بازپرداخت کرد. هزینه ها همچنین می توانند به QuickBooks صادر شده یا به حساب SalesForce مرتبط شوند.

 

مدیریت رسید Shoeboxed
رسیدهای خود را با حق چاپ کپی شده Shoeboxed Inc. مدیریت کنید. رسیدها را اسکن کرده و آنها را به صورت الکترونیکی به Shoeboxed ارسال کنید تا آنها را بصورت آنلاین سازماندهی و ذخیره کند. همچنین می توانید تصاویر و داده های دریافت را از طریق ایمیل، iPhone یا دوربین دیجیتال به یک حساب Shoeboxed ارسال کنید. حتی می توانید رسیدهای خود را به روش قدیمی و قدیمی ارسال کنید و Shoeboxed اسکن و ورود داده ها را برای شما انجام می دهد. این برنامه همچنین داده های مالی را به Quicken ، Quickbooks و FreshBooks وارد می کند.

 

برنامه حسابداری رایگان حساب کاربری Rhino
حسابداری Rhino یک نرم افزار حسابداری آنلاین رایگان برای مشاغل کوچک است که می تواند فاکتورهایی را به عنوان فایل های PDF ایجاد کند تا بتواند بصورت الکترونیکی ارسال شود. گزارش ها در Google Docs مشاهده می شوند و فاکتورها را می توان با استفاده از Gmail ارسال کرد. حسابداری Rhino نیز با مخاطبین Google یکپارچه شده است. این برنامه از دلار، پوند، یورو و ین پشتیبانی می کند.

 

 

حسابداری توسط Wave
برنامه Wave نرم افزاری را برای صورتحساب و حسابداری در اختیار شما قرار می دهد تا زندگی را برای صاحبان مشاغل کوچک آسانتر کند. این نرم افزار شامل قالب هایی برای صورتحساب است که می توان با استفاده از لوگوی شما ، از نظر ظاهری حرفه ای سفارشی شد. 
برنامه Wave برای معاملات سریع و یکپارچه می تواند به کارتهای اعتباری و حساب های بانکی مرتبط باشد. این برنامه همچنین شامل ابزارهای اسکن دریافت است ، بنابراین می توانید آن داده ها را وارد کنید. Wave همچنین دارای ابزارهای مالی شخصی است که می تواند از جنبه های تجاری نرم افزار جدا شود ، بنابراین شما با این برنامه دو برای یک دریافت می کنید.

 

کدام یک را انتخاب کنیم؟
همه این برنامه ها از نظر بهترین عملکرد و ویژگی هایی که ارائه می دهند متفاوت هستند ، بنابراین انتخاب یکی به اندازه کسب و کار شما، نیازهای خاص شما و میزان هزینه ای که می خواهید صرف کنید برمی گردد. انتخاب شما همچنین می تواند به تحمل شما نسبت به بعضی از کارهای حسابداری بستگی داشته باشد. هنگام ترس از صورتحساب یا درگیر شدن با لیست حقوق ، ممکن است از ردیابی زمان بیزار باشید. 

منابع
https://www.thebalancesmb.com/google-apps-for-accounting-1294213
http://itnat.ir/google-apps