بهترین روش ها در انتخاب نرم افزار مدیریت عملکرد شرکت

انتخاب نرم افزار می تواند یک کار چالش برانگیز باشد، و حتی بیشتر از آن وقتی که به مدیریت عملکرد سازمانی مربوط می شود، از آنجا که الزامات اغلب می توانند مانند خود تجارت منحصر به فرد باشند، یک کار چالش برانگیز است. در حالی که در مورد چارچوبها و بهترین روشها در انتخاب نرم افزار، حجم زیادی از محتوای موجود در وب وجود دارد، خریداران نرم افزار مدیریت عملکرد, معمولاً اطلاعات مفید کمی را پیدا می کنند. هدف این راهنما اشتراک اطلاعات خاص و ملموسی است که می توانید در فرآیند ارزیابی نرم افزار مدیریت عملکرد خود استفاده کنید.

بهترین روش ها در انتخاب نرم افزار مدیریت عملکرد شرکت

به طور کلی انتخاب نرم افزار می تواند یک کار چالش برانگیز باشد. انتخاب یک راه حل مدیریت عملکرد می تواند چالش های دیگری ایجاد کند, زیرا کسب و کارها الزامات منحصر به فردی دارند. ماهیت مدیریت عملکرد به این معنی است که باید راه حل برای تغییر و سازگاری با شرایط پویای کسب و کار و همچنین تغییرات مربوط به چرخه های برنامه ریزی استراتژیک ایجاد شود.
راه حلی که امسال اجرا می کنید, ممکن است در عرض چند سال بسیار متفاوت به نظر برسد و نیازهای شما بسیار متفاوت باشد.

 سوء برداشت ها
قبل از اینکه به بهترین روش ها بپردازیم، مهم است که بدانیم از چه چیزهایی باید اجتناب کنیم. در اینجا برخی از باورهای غلط رایج در مورد انتخاب نرم افزار مدیریت عملکرد وجود دارد. این موارد به شما کمک می کند تا سوالات اساسی را از فروشندگان بپرسید.

 

 تصور غلط 1: آنچه برای دیگران مفید است برای شما مفید خواهد بود.

هر تجارت منحصر به فرد است. این دلیل اساسی است که زمان مدیریتی قابل توجهی صرف یافتن "استراتژی تمایز" می شود.
از آنجا که هر استراتژی تجاری متفاوت است، روش‌های لازم برای اجرای استراتژی نیز باید متفاوت باشد. هنگام ارزیابی نرم افزار برای مدیریت عملکرد و اجرای استراتژی، حفظ تمرکز بر نیازهای خود مهم است.

 

 

 

 

 

 

تصور غلط 2: انتخاب نرم افزار, انتخاب یک راه حل با قابلیت های فنی عالی است.

عملکرد یک تصویر ناقص از تجربه شما با یک راه حل ارائه می دهد. اگرچه قطعاً انتخاب راه حلی متناسب با نیازهای عملکردی شما بسیار مهم است، اما بررسی انعطاف پذیری و سهولت استفاده که کارایی را در اختیار کاربران تجاری شما قرار می دهد, بسیار مهم است.

راه حلی که مدیریت و نگهداری آن آسان باشد، یک بازه زمانی قابل پیش بینی را ارائه می دهد و هزینه کل مالکیت کمتری نیز دارد, زیرا راه حل به خوبی در آینده مورد استفاده قرار می گیرد. این ارزش طولانی مدت بیشتری را برای مشتری فراهم می کند.

 

 

 

 

 

 

 تصور غلط 3: نسخه های نمایشی عمومی و دموهای خوب شواهدی از بهترین نرم افزار است.

نسخه های نمایشی عمومی و دمو, راه های خوبی برای آشنایی با راه حل نرم افزاری است. هنگامی که شما عمیق تر به فرآیند ارزیابی می روید و تحلیل می کنید که چقدر یک راه حل در نیازهای خاص کسب و کار شما متناسب است، استفاده واقعی از راه حل را نشان می دهد. لطفاً به یاد داشته باشید, شیطان (مشکلات نرم افزار) در جزئیات است.

 

 

 

 

 

 

نکات بیشتری را باید در نظر بگیرید

·         آیا شما در حال خرید یک چارچوب نرم افزاری هستید یا این یک راه حل خارج از چارچوب است؟

·         چه میزان سفارشی سازی نیاز دارد؟

·         نیازهای مهم شما در نرم افزار چگونه پیاده سازی شده است؟

·         روش های مختلفی می تواند برای اجرای یک نیاز بیان شده وجود داشته باشد.

·         آیا انعطاف پذیری مورد نیاز شما را فراهم می کند؟

·         آیا تحت تأثیر بررسی های تحلیل گران هستید؟ آیا در واقع تحلیلگران نیازهای تجاری شما را پوشش می دهند؟

·         آیا این نرم افزار با نیازهای فعلی و آینده شما متناسب است؟

 

 در نهایت، آیا شما به اندازه کافی پیمانکار نرم افزاری خود را به چالش می کشید؟

یک روش عالی برای تمایز فروشندگان این است که یک مدرک اثبات رایگان بخواهید و آن را در روند انتخاب خود اجباری کنید. اگر نرم افزاری که ارزیابی می کنید, کاربر پسند، انعطاف پذیر و استفاده از آن آسان است، تنظیم مدل های اثبات مفهوم مورد نیاز شما بسیار آسان است. این یک ارزیابی عینی از راه حل ها را امکان پذیر می کند.

 

منبع
 Corporater

Main Article Link
https://corporater.com/en/resource-library/software-selection-guide/