چشمه، ایده های نوین فناوری

 عنوان: cheshmehidea ( چشمه ایده های نوین فناوری)
موضوع فعالیت: فناوری، آموزشی

دفتر اصلی: ایران

درباره سایت:

چشمه تیمی از جوانان خلاق و متعهد در حوزه فناوری اطلاعات است که تلاش می‌کند خدمات خود را به منظور ارتقاء سطح کیفی زندگی افراد جامعه ارائه نماید.

آموزش در چشمه:
فراهم نبودن امکان یادگیری مدون و به‌روز یکی از مشکلات حال حاضر بازار IT در ایران است. آموزش صحیح و اصولی به سختی و با هزینه بالا در اختیار نیرو‌های جوان و آماده به کار می‌باشد و در مقابل، شرکت‌هایی که نیاز به نیروی کاری دارند، با مشکلات فراوان در یافتن نیروی کار مواجه هستند. در چشمه تلاش شده با تولید مقالات علمی، فیلم‌های آموزشی کوتاه و نیمه بلند رایگان، برگزاری دوره‌های آموزشی آنلاین و حضوری با هزینه و شرایط پرداخت مناسب کمکی هرچند کوچک در پرورش استعداد‌های جوان و معرفی ایشان به بازار کار شود.

مشاوره:
تیم چشمه با توجه به تجربه‌های مختلفی که در حوزه ارائه خدمات و اجرای پروژه‌های بزرگ و سازمانی دارد، دانش خود را در حوزه‌های مختلف فناوری اطلاعات در اختیار تیم‌های توسعه قرار دهد. تیم‌های جوانی که به فکر راه‌اندازی startup خود هستید و نمی‌دانید از کجا باید شروع کنید، در صورت تمایل می‌توانید از خدمات مشاوره این سایت به صورت رایگان بهره‌منده شوید.

تولید محصولات:
 در چشمه تیمی از متخصصان آماده به کار وجو دارند که درصورتی‌که تمایل داشته باشید می‌توانید ایده‌های خود را با بالاترین کیفیت به نرم افزار‌های قابل اجرا تبدیل کنید و از این راه کسب و کار خود را گسترش داده و کیفیت خدمات و کار‌های خود را به طور قابل ملاحظه‌ای افزایش دهید.

 

  Website

https://www.cheshmehidea.com/