۱۷۰ مربی داوطلب در آتش نشانی تهران فعالیت می‌کنند

معاون فنی و عمرانی شهرداری زرند از حجم بالای خسارت‌های وارده به آسفالت معابر شهر توسط ادارات و نهادهای خدمت رسان خبر داد.

به گزارش ایمنا، احسان نوذری با بیان اینکه حفاری‌های متعدد در سطح شهر موجب بروز مشکلاتی برای شهروندان شده است، عنوان کرد: دستگاه‌ها و ادارات خدمات رسان برای فعالیت‌هایی همچون اصلاح سیستم روشنایی، اصلاح و ترمیم انشعابات آب و گاز و یا تغییر در کابل‌های مخابراتی به ناچار حفاری‌هایی در سطح شهر انجام می‌دهند که این حفاری‌ها را می‌توان یکی از عمده‌ترین دلایل تخریب آسفالت معابر عنوان کرد.

وی خاطرنشان کرد: بیشتر حفاری‌ها توسط اداره آبفا انجام می‌شود و ماندن بیش از حد محل تعمیر لوله موجب بروز مشکلاتی برای شهروندان می‌شود.

معاون فنی و عمرانی شهرداری زرند از برگزاری یک نشست به منظور برنامه ریزی برای رفع این مشکل خبر داد و تصریح کرد: متأسفانه در بسیاری از مواقع حفاری‌ها بدون هماهنگی با شهرداری انجام می‌شود که این امر صدمات زیادی به آسفالت معابر و زیر ساخت‌های شهری وارد می‌کند.

نوذری هزینه هر متر مربع آسفالت را بالغ بر ۲۵۰ هزار تومان عنوان کرد و گفت: در حال حاضر عملیات لکه گیری و ترمیم نوارهای حفاری شده با سه اکیپ در حال انجام است.