۲۱ هزار دستگاه موتورسیکلت توقیفی در پارکینگ های گیلان

به گزارش ایرنا، رییس پلیس راهور فرماندهی انتظامی گیلان سرهنگ امیر طالبی روز یکشنبه با بیان اینکه این طرح مربوط به موتورسیکلت هایی است که قبل از تاریخ ۲۹ اسفند پارسال توقیف شده است، افزود: برای پیشگیری از انباشت بیشتر موتورسیکلت در پارکینگ های استان از امروز تا هفدهم دیماه طرح بخشودگی جریمه پارکینگ، عدم اعمال جریمه گواهینامه، بیمه نامه و پلاک، موتورسیکلت های توقیفی اجرا می شود.

وی تصریح کرد: مالکان موتور سیکلت های توقیفی می توانند در مهلت تعیین شده برای ترخیص وسیله نقلیه شان اقدام کنند. مالکان موتورسیکلت های توقیفی تا هفدهم دی ماه یعنی ۲ ماه فرصت دارند به نرم افزار پلیس من و یا دفاتر پلیس +۱۰ با همراه داشتن اسناد کامل شامل کارت ملی، برگ سبز موتورسیکلت، برگه پارکینگ به دفاتر پلیس +۱۰ مراجعه ودر کمتر از یک ساعت فرآیند ترخیص موتور خود را انجام دهند.

سرهنگ طالبی اظهار کرد: در صورتی که مالکان موتورسیکلت های توقیف شده طی مدت تعیین شده برای ترخیص اقدام نکنند موتورهایشان در مزایده فروخته و هزینه آن صرف امور عام المنفعه می شود.

براساس این طرح از ۲۹ اسفندماه به قبل، موتورسیکلت های رسوبی (از سال ۹۰ تا ۹۸) که در پارکینگ ها هستند با رفع موانع و ایجاد شرایطی خاص ترخیص می شوند.