۵۰ درصد پست‌های سازمانی وزارت راه و شهرسازی بلاتصدی است

معاون پشتیبانی و توسعه منابع وزارت راه و شهرسازی گفت: این وزارتخانه ۶۰ هزار پست مصوب دارد که از این شمار ۳۰ هزار پست بلاتصدی است.

به گزارش ایرنا، نعمت الله ترکی امروز در نشست با استاندار بوشهر افزود: درحالی ۵۰ درصد پست‌های وزارت راه و شهرسازی بلاتصدی است که ۷۳ هزار نیروی انسانی در این وزارتخانه مشغول کار هستند.

وی ادامه داد: یکی از مشکلات موجود در وزارت راه و شهرسازی وضعیت پست‌های بلاتصدی و حتی با تصدی در این وزارتخانه و ادارات کل استانی است.

ترکی بیان کرد: وزارت راه و شهرسازی در بوشهر ۲۳۰ نفر نیروی انسانی دارد که از این تعداد ۹۰ نفر قراردادی هستند، برهمین اساس در این شرایط ساماندهی وضعیت نیروهای انسانی این وزارتخانه در دستور کار قرار گرفته است.

وی اضافه کرد: آموزش و توانمندسازی نیروی انسانی از جمله دیگر رویکردهای وزارت راه و شهرسازی است که برای ارتقا سطح کیفی کارکنان انجام می‌شود.

وی در ادامه تاکید کرد: بوشهر از استان‌های پرکار وزارت راه و شهرسازی است و شاهد اجرای پروژه‌های متعددی در استان بوشهر هستیم که به همت و تلاش کارکنان اداره کل راه و شهرسازی این استان انجام می‌شود.

استاندار بوشهر گفت: توجه به نیازمندی‌های نیروی انسانی از ضرورت‌های توسعه کشور است و توجه و حمایت از نیروهای انسانی در سازمان‌های مختلف لازم است.

عبدالکریم گراوند ادامه داد: با وجود مشکلات مالی دولت، اما اداره کل راه و شهرسازی این استان با همت و تلاش کارکنان و پیمانکاران پروژه‌های راه‌سازی را بخوبی مدیریت و اجرا کرده‌است.

وی افزود: هر چند برخی پروژه‌های راهسازی در استان با مشکلات مالی مواجه شدند، اما روند اجرای طرح‌های مختلف راه‌سازی در استان بوشهر رضایت‌بخش است.

استاندار بوشهر بیان کرد: بوشهر از استان‌های پیشرو در زمینه راه‌های ارتباطی است و هم اکنون پروژه‌های مهم در این استان در بخش راه‌سازی در دست اجراست.