ابلاغ درجه ۵۵۵ دهیاری استان اصفهان

معاون امور دهیاری‌های سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور از ابلاغ تعیین و ارتقاء درجات ۵۵۵ دهیاری استان اصفهان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور، علی قربانی ضمن اعلام خبر فوق اظهار کرد: صد و ششمین جلسه‌ کمیسیون ملی تعیین درجه‌ دهیاری‌ها‌ با موضوع بررسی درجات دهیاری های استان اصفهان در معاونت امور دهیاری های سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌ها تشکیل و مدارک مربوط به دهیاری‌های متقاضی این استان ارزیابی شد. در این جلسه در نهایت درجه مربوط به 162 دهیاری استان اصفهان تعیین و درجه 393 دهیاری نیز ارتقاء یافت.

قربانی با اشاره به اینکه درجه‌بندی دهیاری‌ها در تعیین میزان حقوق و مزایای دهیار، تشکیلات سازمانی دهیاری‌ها و بکارگیری نیروهای شاغل در دهیاری‌ها مؤثر می‌باشد، از استانداری‌ها خواست تا مشخصات دهیاری‌های واجد شرایط خود را برای تعیین و یا ارتقاء درجه بر اساس دستورالعمل ابلاغی، هرچه سریعتر احصاء نموده و به معاونت امور دهیاری های سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور ارسال نمایند. 

وی افزود: تمامی دهیاری‌های استان اصفهان درجه‌بندی شده‌اند. 42 درصد دهیاری‌های استان اصفهان دارای درجات یک و 2 هستند و 38 درصد دارای درجات 3 و 4 و همچنین 20درصد نیز درجه 5 و 6 دارند.