۶۰ درصد پیشرفت بزرگراه شمالی کرج

رئیس کمیسیون عمران، ترافیک و حمل و نقل شهری شورای شهر با بیان اینکه شهرداری کرج برای امسال اجرای ۲۸ پروژه را در دستور کار خود قرار داده ، گفت: امیدواریم ۸۰ درصد این پروژه های نیمه تمام یعنی بیش از ۲۰ مورد از آنها تا پایان سال به بهره برداری برسند.

به گزارش ایسنا مهدی حاجی قاسمی با اشاره به آخرین وضعیت پروژه بزرگراه شمالی کرج اظهار کرد: با رسیدن بزرگراه همت به کرج، خودروها برای دسترسی به مناطق مختلف این شهرستان دیگر نیاز نیست به مرکز شهر و از خیابان های اصلی تردد کنند. بزرگراه شمالی کرج پس از خط ۴ حصار آغاز شده و با طی ۲ کیلومتر مسافت به تقاطع طالقانی می رسد.

وی توضیح داد: پس از تقاطع طالقانی با گذر از تقاطع ارس و عملیات کوه بری به یک تقاطع روگذر در محدوده انرژی اتمی می رسد. سپس بعد از عبور از تقاطع شهرداری به آتشگاه می رسد و پس از پل دره آتشگاه از اراضی باغستان غربی عبور و به تقاطع مسیر خوارزمی متصل می شود. بعد از خوارزمی مسیر از اراضی سپاه گذر خواهد کرد تا به تقاطع غیرهمسطح در محدوده شهرک صنعتی برسد. از آن پس مسیر تا تقاطع انتهای بزرگراه شمالی – جنوبی امتداد یافته و در تقاطع انتهایی پروژه با بزرگراه کرج-قزوین در نزدیکی بهشت سکینه تلاقی می کند.

حاجی قاسمی تاکید کرد: امیدواریم تا پایان سال حدفاصل بلوار طالقانی تا بلوار خوارزمی از این پروژه به بهره برداری برسد. پروژه بزرگراه شمالی کرج تا کنون ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و امیدواریم با حمایت بیشتر دولت و تزریق منابع مالی هر چه زودتر به سرانجام برسد.

وی در ادامه با بیان اینکه شهرداری کرج برای امسال اجرای ۲۸ پروژه را در دستور کار خود قرار داده ، گفت: امیدواریم ۸۰ درصد این پروژه های نیمه تمام یعنی بیش از ۲۰ مورد از آنها تا پایان سال به بهره برداری برسند.